Przetargi.pl
„Rewitalizacja Placu Londzina”

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 515 186 , fax. 322 515 081
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138
    40523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 515 186, fax. 322 515 081
    REGON: 3545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Placu Londzina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Rewitalizacja Placu Londzina” Cel opracowania Projekt "Rewitalizacja Placu Londzina" obejmuje teren Placu Londzina przy ulicy Gliwickiej. W ramach projektu przewidziano uporządkowanie terenu inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem obelisku oraz wprowadzenie nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej oraz nowej niezbędnej infrastruktury technicznej w postaci chodników, utwardzenia pod scenę mobilną, oświetlenia i podświetlenia terenu, elementów małej architektury (m.in. ławek, koszy na śmieci, tablice edukacyjne pod historię czytaną, plac zabaw). 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 85, 89/6, 89/7, 90/22; Obręb ewidencyjny: Śródmieście – Załęże, stanowiących własność Gminy Katowice. 3. Zakres: 1) Obiekty budowlane - elementy małej architektury Zaprojektowano ławki parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody z podajnikami woreczków, tablice informacyjne, pojedyncze urządzenia do ćwiczeń siłowych oraz plac zabaw z urządzeniami zabawowymi. Istniejący pomnik poddaje się pracom konserwacyjnym, a także przenosi w centralne miejsce projektowanego placu, co podniesie rangę tego obiektu. Ogrodzenie terenu placu zabaw o zróżnicowanej wysokości: od 1,2 do 1,5 m. 2) Układ komunikacyjny Zaprojektowano pozostawienie istniejącego układu komunikacyjnego z korektą położenia i przebiegu istniejących ścieżek. Na terenie parkowym projektuje się chodniki o szerokości 220 cm, o nawierzchni mieszanej (środkowy pas o szerokości 80 cm z płyt betonowych oraz obustronnie pasy boczne o szerokości 70 cm z kraty trawnikowej wysiewanej trawą) zabezpieczonej systemowymi obrzeżami z tworzyw sztucznych. Główny ciąg pieszy szerokości 4 metrów (płyty betonowe z obrzeżami z kostki betonowej szerokości 136cm w środkowym pasie, pasy boczne szerokości 132cm z kraty trawnikowej). 3) Uzbrojenie terenu Zaprojektowano przebudowę sieci elektrycznej oraz budowę studzienek pod planowaną na terenie infrastrukturę światłowodową monitoringu (światłowód poza zakresem opracowania). Wszystkie sieci oświetlenia ulicznego kolidujące z projektowanymi ciągami pieszymi należy zabezpieczyć dwudzielnymi rurami ochronnymi, odpornymi na zgniatanie z wypustami poza opaski kolizji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; rury na końcach należy zabezpieczyć przed zamulaniem. W trakcie robót należy zwrócić uwagę na istniejące sieci znajdujące się pod ziemią w miejscach utwardzenia. Projektowany chodnik nie ingeruje w teren na głębokości istniejących sieci. W celu wykluczenia kolizji należy przed rozpoczęciem robót wykonać ręcznie przekopy kontrolne pod nadzorem właścicieli sieci, ustalające dokładnie przebieg i zagłębienie istniejących sieci. 4) Odwodnienie terenu Bez zmian. Wody deszczowe będą zagospodarowane na terenie inwestora w sposób niezorganizowany. Chodniki i skarpy zostały ukształtowane w taki sposób, aby wody opadowe spływały na tereny zieleni. 5) Oświetlenie i nasłonecznienie Nasłonecznienie projektowanego placu zabaw dla dzieci jest nie krótsze niż 2 godziny (liczone w dniach równonocy - 21 marca i 21 września - w godzinach 10:00 - 16:00. 6) Zieleń Zaprojektowano pozostawienie istniejącego starodrzewu. Zaprojektowano wycinki krzewów nie chronionych zapisami planu miejscowego oraz nasadzenia zastępcze. Zaprojektowano nowe nasadzenia krzewów i bylin, zgodnie z częścią rysunkową opracowania oraz specyfikacją techniczną. 7) Zestawienie powierzchni Lp. Rodzaj zagospodarowania Powierzchnia [m2] 1. Nawierzchnie utwardzone 822,00 w tym: Nawierzchnia z płyt prefabrykowanych 340,87 Nawierzchnia z kostki betonowej 137,30 Nawierzchnia z geokraty (17%) 182,23 Nawierzchnia bezpieczna 161,60 2. Teren zieleni biologicznie czynnej 7.418,30 w tym: Zieleń urządzona 6.528,56 Nawierzchnia z geokraty (83%) 889,74 Razem - powierzchnia terenu opracowania 8.240,30 Usytuowanie obiektu jest zgodne z Ustawą Prawo budowlane oraz z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, projektowana inwestycja nie naruszy interesu osób trzecich w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 8 do SIWZ zawierający projekt w tym: 1) Przedmiar robót, 2) Opis techniczny z Informacją BIOZ, 3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zasady i wytyczne dotyczące tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz wizualizacji: 1) Tablica musi zawierać: a) nazwę beneficjenta, b) tytuł projektu, c) cel projektu, d) zestaw logo – znaki FE i UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (projekt finansowany przez program regionalny), e) adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. 2) Wzory tablic zamieszczono w Internecie na stronach www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronach internetowych programów. Zarówno tablica informacyjna jak i tablica pamiątkowa nie mogą zawierać innych informacji i elementów graficznych, 3) Wielkość tablicy powinna zależeć od charakteru projektu i lokalizacji tablicy. Minimalny rozmiar to 80x120 cm (wymiary europalety), 4) Tablica informacyjna powinna być wyeksponowana przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 5) Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. W związku z tym musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne również przez okres gwarancji. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 6) Tablice z „Wizualizacją” (minimalny rozmiar to 80x120 cm - wymiary europalety) powinny być wyeksponowane przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ), b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ), c) pełnomocnictwo (w oryginale) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), d) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, wykazując koszty jednostkowe robocizny, materiału, sprzętu. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy przedstawia: 1) informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w Rozdziale VIII pkt 1. ppkt 1) lit. a) i lit. b) SIWZ, 2) dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane roboty dotyczą, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6) oświadczenie podmiotu o:  braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;  braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;  niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1445 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach