Ostrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Kochanowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412631101 , fax. 412631105
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ostrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Kochanowskiego 5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412631101, fax. 412631105
REGON: 000485173 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osm.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rewitalizacja parku w Osiedlu Spółdzielców” obejmująca: remont fontanny parkowej wraz z infrastrukturą techniczną i robotami towarzyszącymi, remont chodników i alejek spacerowych, wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, roślin ozdobnych oraz rekultywacja trawników - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: Remont fontanny parkowej wraz z infrastrukturą techniczną i robotami towarzyszącymi (oznaczone jako zadanie nr 2 wg. dokumentacji projektowej); Remont chodników i alejek spacerowych (oznaczone jako zadanie nr 3 wg. dokumentacji projektowej); Wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, roślin ozdobnych oraz rekultywacja trawników (oznaczone jako zadanie nr 4 wg. dokumentacji projektowej) - będące częścią inwestycji pn. Rewitalizacja parku w Osiedlu Spółdzielców". Załączony projekt i specyfikacja techniczna dotyczy całego zadania. Wykonawca przygotowując ofertę ma za zadanie wycenić tylko przedmiot zamówienia to jest zadanie nr 2, 3 i 4 wg. dokumentacji projektowej. Zadanie oznaczone nr 2 wg. dokumentacji projektowej obejmuje remont fontanny w zakres którego wchodzą roboty polegające na rozbiórce istniejącej nieczynnej fontanny parkowej wraz z komorą technologiczną, ławek betonowych wokół fontanny oraz nawierzchni betonowej i asfaltowej wokół fontanny, wykonanie nowej komory technologicznej ze zbiornikiem wody obsługującej projektowaną fontannę oraz nowego przyłącza wody. W miejscu po zdemontowanej fontannie należy wykonać nową fontannę typu „dry plaza” w formie kwadratu o boku 10x10m, o płaskiej powierzchni z płyt granitowych z bezpośrednim odprowadzeniem wody oraz dyszami i oświetleniem montowanym w dnie. Remont alejek parkowych i terenów zielonych obejmuje zagospodarowanie terenu wokół nowej fontanny, wykonanie alejki z kostki brukowej, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci) oraz zagospodarowanie terenów zielonych wokół chodników przy fontannie w formie nowych nasadzeń drzew, krzewów i roślin ozdobnych. Zadanie oznaczone nr 3 wg. dokumentacji projektowej obejmuje remont chodników i alejek spacerowych o pow. ok 133 m2 polegający na rozbiórce istniejących chodników z kostki brukowej betonowej oraz wykonaniu nowych obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej oraz odwodnienia liniowego ok 53 mb (korytka betonowe) w miejscach zastoin wody. Zadanie oznaczone nr 4 wg. dokumentacji projektowej obejmuje rekultywację terenów zielonych polegającą na wykonaniu nowych nasadzeń, uzupełnieniu istniejących roślin, drzew i krzewów ozdobnych wg projektu oraz rekultywacja trawników na powierzchni około 1500m2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 27.09.2018 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Bank Pekao S.A. 62 1240 4416 1111 0000 4962 6438 z tytułem przelewu „Wadium – Rewitalizacja parku w Osiedlu Spółdzielców”.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
Dodano: 2024-05-06 - „Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy – Zbiornik nr 1”
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy – Zbiornik nr 2”
Dodano: 2024-04-26 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Batalionów Chłopskich w Stopnicy w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-25 - Roboty remontowe w budynku Sadu Rejonowego w Staszowie
Dodano: 2024-04-25 - "Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
Dodano: 2024-04-22 - „Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zawichost”
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec
Dodano: 2024-04-19 - Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17