Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 802 300 , fax. 586 802 320
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
ul. 3 Maja
83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 586 802 300, fax. 586 802 320
REGON: 19167512600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Osiedla 1000-lecia – Kartuska szansa rozwoju całej Kościerzyny: przebudowa budynku usługowego przy ul. Osiedle 1000-lecia 1 wraz z adaptacją na cele społeczne – pełnienie funkcji inspektora nadzoru - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja Osiedla 1000-lecia – Kartuska szansa rozwoju całej Kościerzyny: przebudowa budynku usługowego przy ul. Osiedle 1000-lecia 1 wraz z adaptacją na cele społeczne – pełnienie funkcji inspektora nadzoru”. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia polegającego na zaprojektowaniu, wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu obiektu po byłej kotłowni w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zakresu obiektu po byłej kotłowni. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad: wykonaniem kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń; wykonaniem wielobranżowego projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru i kosztorysu dla projektowanej inwestycji, sprawowaniem nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji, przeprowadzeniem robot budowlanych i zagospodarowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, wyposażeniem obiektu, uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, przekazaniem zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy. W ramach przebudowy budynku planowane jest m.in.: demontaż istniejących schodów zewnętrznych, adaptacja i rozbudowa piętra budynku, wykonanie elewacji budynku, dobudowa modułu wejściowego, budowa nowej klatki schodowej wraz z szybem i montażem dźwigu osobowego, budowa ścianki wspinaczkowej na zachodniej elewacji rozbudowanego budynku, wykonanie/przebudowa przyłączy sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i elektrycznej. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku usługowo-użytkowego: 413 m2. Powierzchnia użytkowa przebudowanego budynku ok. 374 m2. Zagospodarowanie terenu obejmuje bezpośrednie otoczenia obiektu, w tym chodniki bezpośrednio do niego przylegające wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, zieleń i małą architekturę. Powierzchnia utwardzona (chodniki, place): ok. 444 m2. Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki urządzone): ok. 134 m2. Wyposażenie obiektu w tym m.in.: meble użytkowe do pomieszczeń biurowych, szkoleniowych, pomocniczych (szafy, regały, stoliki, krzesła, fotele, sofy itp.), sprzęt komputerowy, audiowizualny, pomieszczenia kuchni/stołówki w zabudowę meblową: ciąg szafek kuchennych z blatem wraz z szafkami nadblatowymi, sprzęt AGD. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści „SIWZ”. Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu budynku usługowego przy ul. Osiedle 1000-lecia 1 udostępniono na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 400 zł (słownie złotych: czterysta).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24