Przetargi.pl
Rewitalizacja obszaru starego miasta w rejonie ul. Rynek i ulic przyległych – I etap

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszaru starego miasta w rejonie ul. Rynek i ulic przyległych – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn. „Rewitalizacja obszaru starego miasta w rejonie ul. Rynek i ulic przyległych - I etap”. Obszar robót objęty zamówieniem oznaczony jest na rysunku nr 1 - „Projekt zagospodarowania terenu – plansza zbiorcza” projektu budowlanego branży architektonicznej oraz branży drogowej jako I etap i obejmuje obszar dróg i ciągów pieszo - jezdnych zlokalizowanych na działkach nr 441, 446, 452, 432, 431. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) frezowania nawierzchni bitumicznej w ilości około 155 m2, b) rozbiórki nawierzchni jezdni i zjazdów z trylinki betonowej w ilości około 360 m2, c) rozbiórki nawierzchni mineralno - bitumicznej jezdni w ilości około 510 m2, d) rozbiórki nawierzchni chodników i jezdni z kostki brukowej betonowej w ilości około 100 m2, e) rozbiórki podbudów drogowych i nawierzchni z brukowca w ilości około 590 m2, f) rozbiórki obramowania jezdni z krawężnika drogowego na ławie betonowej w ilości około 300 mb, g) wywozu gruzu z rozbiórek w ilości około 230 m3, h) korytowania pod jezdnie i pieszojezdnie pod projektowane warstwy konstrukcyjne na głębokość 20÷30 cm z wywozem urobku w ilości około 260 m3, i) podbudowy pod jezdnie, pieszojezdnie i zjazdy na posesje z kruszywa kamiennego łamanego na warstwie odsączającej z piasku w ilości około 1020 m2 (grubość 20 - 25 cm), j) nawierzchni jezdni, pieszojezdni i zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości około 1170 m2 w obramowaniu z krawężników drogowych w ilości około 550 mb, k) ozdobnych wypełnień nawierzchni o wym. 40 x 40 cm z kostki brukowej granitowej 8/10 i 4/6 w ilości około 18 m2, l) nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej i podbudowie z kamienia łamanego w ilości około 130 m2, m) ułożenia ziemi urodzajnej (humusu) gr. 20 cm z obsianiem trawą w ilości około 150 m2, n) regulacji pionowej urządzeń podziemnych, w tym: - studzienek włazów kanałowych – 9 szt., - studzienek zaworów wodociągowych – 4 szt., - studzienek telefonicznych – 8 szt. o) rozbiórki istniejącego murku oporowego z cegły w ilości około 13 m3 z wywozem gruzu, p) wykopy na odkład pod żelbetowy mur oporowy w ilości około 175,5 m3 z zasypaniem i wywozem nadmiaru ziemi w ilości około 44 m3, q) żelbetowej ściany oporowej typu L wylewana, o wysokości około 1,20 m i długości 65 m (około 38 m3 betonu), r) dostawy i montażu balustrady na murku oporowym składającej się z słupków stalowych lub żeliwnych połączonych łańcuchem w ilości około 65 mb. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia oraz przyjęte rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe określają projekty budowlane branży architektonicznej, konstrukcyjnej i drogowej odnoszące się do I etapu robót oznaczonego na projekcie zagospodarowania terenu, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 9, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17 grudnia 2018 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarem. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach