Przetargi.pl
Rewitalizacja na terenie Gminy Solina - rewitalizacja budynku gminnego po byłej szkole podstawowej, usytuowanego na działce nr 486/5 w m-ci Myczków

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja na terenie Gminy Solina - rewitalizacja budynku gminnego po byłej szkole podstawowej, usytuowanego na działce nr 486/5 w m-ci Myczków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem inwestycji jest poprawa atrakcyjności miejscowości Myczków, jako miejsca zamieszkania i wypoczynku. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku po byłej szkole podstawowej w Myczkowie obejmująca rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz zagospodarowanie otoczenia. Po realizacji inwestycji główną funkcją budynku będzie przedszkole publiczne (dla 40 dzieci) zlokalizowane na parterze budynku. Posiadać będzie dwie sale, szatnię, pokój socjalny, pokój wychowawców oraz toalety. Na zewnątrz utworzony zostanie plac zabaw dla dzieci. Nad przedszkolem zostanie dobudowana dodatkowa kondygnacja, gdzie powstanie Gminne Centrum Edukacji Ekologiczno-Turystycznej. Będzie to obiekt na około 18 miejsc noclegowych. W drugim skrzydle budynku powstanie wielofunkcyjna sala o pow. 163 m2 oraz dwupoziomowa kuchnia z wyposażeniem. Kuchnia będzie obsługiwała dzieci uczęszczające do przedszkola, a dodatkowo stanowić będzie zaplecze kuchenne dla KGW. Sala będzie pełnić funkcję świetlicy wiejskiej. Planowana przebudowa budynku obejmować będzie także budowę dwóch garaży, a pomieszczenia, które powstaną nad nimi będą wykorzystane jako zaplecze Gminnego Centrum Koordynacji Ratownictwa. Siedzibę na stałe znajdą tam Pogotowie Ratunkowe oraz OSP z Myczkowa. Dodatkowo w sezonie letnim planowane jest umieszczenie siedziby Policji i Ratownictwa Wodnego. Budynek zostanie ogrodzony. Powstanie 20 miejsc parkingowych. Zakres prac związanych z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku po byłej szkole podstawowej oraz zagospodarowaniem otoczenia funkcjonalnego budynku w Myczkowie obejmie w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe: wyburzenie budynku gospodarczego, rozbiórka więźby dachowej, rozbiórka stropodachu, rozbiórka stropów drewnianych nad parterem, rozbiórka ścian, stropu nad piwnicą i schodów, rozbiórka elewacji, rozbiórka posadzki, rozbiórka chodników i podbudów, wywiezienie gruzu, utylizacja, 2) Roboty ziemne, 3) Roboty fundamentowe: wzmocnienie istniejących fundamentów, wykonanie ław fundamentowych, wykonanie stóp fundamentowych, wykonanie ścian żelbetowych. 4) Izolacje fundamentowe: wykonanie izolacji poziomej, wykonanie izolacji pionowej. 5) Roboty murowe: wykonanie ścian, wykonanie nadproży stalowych, wykonanie elementów żelbetowych: słupów, belek i wieńców, 6) Wykonanie stropów, 7) Wykonanie schodów, 8) Roboty zbrojarskie elementów żelbetowych, 9) Wykonanie kominów, 10) Wykonanie dachu: wykonanie więźby dachowej tradycyjnej, wykonanie wiązarów kratowych, wykonanie pokrycia dachu, wykonanie podbitki okapów, 11) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 12) Wykonanie podkładów i posadzek oraz okładzin i balustrad schodów wewnętrznych, 13) Wykonanie tynków ścian i sufitów, 14) Wykonanie sufitu podwieszonego, 15) Wykonanie okładzin ściennych i malowania, 16) Wykonanie elewacji budynku: roboty dociepleniowe i okładzinowe, wykonanie cokołu budynku, 17) Wykonanie robót zewnętrznych: wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych, wykonanie płytki odbojowej, wykonanie daszku nad wejściem, 18) Wykonanie drenażu. 19) Wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, niskonapięciowych, sanitarnych, 20) Wykonanie instalacji zewnętrznych: kanalizacji deszczowej, przebudowa sieci wodociągowej wraz z budową hydrantu Dn80, przebudowa gazociągu, 21) Zagospodarowanie terenu, 22) Montaż w budynku instalacji monitoringu CCTV. Obiekt objęty będzie monitoringiem zewnętrznym jak i wewnętrznym, 23) Wykonanie drogi pożarowej, dojścia oraz miejsca postojowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach