Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48552482001, , fax. +48552483180
REGON: 00052444700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miasta - remont murów obronnych w Pasłęku – Część 1 – Roboty budowlane - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące robót remontowych, konserwatorskich i wzmacniających zabytkowy średniowieczny mur obronny w miejscowości Pasłęk (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie), zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę: MK-Linea inż. Marek Kowalczyk z Olsztyna: „Remont murów obronnych przy ul. Firleja (ok. 988m) i parkingu przy murach obronnych w Pasłęku Tom II – Mury”. 2. Planowana inwestycja obejmuje naprawę muru i wykonanie izolacji wodochronnej. 3. Prace obejmują przywrócenie pierwotnych parametrów muru drogą naprawy lub wymiany uszkodzonych bądź zniszczonych elementów z zachowaniem niezmiennej formy. 4. Zadanie obejmuje: 1) prace przygotowawcze; 2) usunięcie z murów roślinności, zanieczyszczeń i lokalnych XX-wiecznych „napraw” z użyciem cementu, oczyszczenie powierzchni muru; 3) naprawę korony murów i wprowadzenie izolacji wodochronnej; 4) uzupełnienie kamieni i cegieł, które wypadły z lica muru; 5) wzmocnienie niektórych murów mikropalami kotwiącymi; 6) wzmocnienie niektórych fundamentów i/lub podłoża. 5. Zakres planowanych robót obejmuje również: 1) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i/lub nadziemną; 2) wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych, które towarzyszą niniejszemu zadaniu; 3) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań; 4) uporządkowanie terenu; 5) odtworzenie trawników przylegających do nawierzchni; 6) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i geodezyjnej. 6. Zestawienie powierzchni obejmujących przedmiot zamówienia: 1) długość muru około 970,00 m; 2) powierzchnia zabudowy około 1 104 m2 (przyjęto szerokość muru równą 3,5 cegły gotyckiej tj. 1,14 m). 9. Łączna długość muru: 1 004 m, powierzchnia zabudowy: 1 143m2, z tego 34,00 m zostało wyremontowane w 2018 r. 7. Miejskie mury obronne są zabytkiem obwarowań miejskich z XIV w. i są wpisane do rejestru zabytków dnia 10.X.1956 r. L. IV – 62 – 56. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający, oprócz wyżej wymienionych dokumentów, wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) zobowiązania podmiotu trzeciego – jeżeli na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca będzie polegać w trybie art. 22a Ustawy PZP, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) szczegółowy sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego; c) szczegółowy zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 2) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – jeżeli dotyczy; 3) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy. 2. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-07-06 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sorkwity
Dodano: 2023-05-25 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-05-12