Przetargi.pl
Rewitalizacja Lubomierza poprzez modernizację zabytkowego budynku przy Placu Wolności 67 realizowanego z finansowym wsparciem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów-ZIT AJ.

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Lubomierza poprzez modernizację zabytkowego budynku przy Placu Wolności 67 realizowanego z finansowym wsparciem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów-ZIT AJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja zabytkowego budynku OSP na potrzeby stworzenia remizy strażackiej w Lubomierzu. Zdewastowany, zabytkowy budynek gospodarczy stanowi obecnie przechowalnię dla posiadanego przez OSP sprzętu gaśniczego i ratunkowego. W ramach zadania zostaną wykonane prace budowlane i instalacyjne (wraz z elementami termomodernizacji) w zakresie elewacji, dachu, zagospodarowania podwórza oraz wnętrza zabytkowego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej należącego do Gminy Lubomierz. Prace obejmą przebudowę i remont budynku wraz z remontem przyległej wieży oraz budowę zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej nn, zewnętrznej kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji ogrzewczo – chłodzącej. W ramach robót budowlanych przewiduje się: a) wymiana wszystkich tynków wewnętrznych i zewnętrznych b) wykonanie posadzek P1/P2/P3 c) wymiana wszystkich okien (O1-O13) na stolarkę aluminiową białą bez podziałów (okna licowane z elewacją) d) wykonanie przeszkleń W1, W2, W3 (stolarka aluminiowa z podziałami zgodnie ze schematami) e) montaż bram garażowych B1-B5 f) montaż stolarki drzwiowej D1-D15 g) wykonanie ścianek działowych zgodnie z dokumentacją rysunkową (uniesione na cokole 5 cm/wykonane z lakierowanej sklejki, zgodnie ze schematem) h) w pomieszczeniach mokrych wykonanie ścian do pełnej wysokości (2,2m) z białych płytek ceramicznych i) wymiana desek elewacyjnych na wieży na deski jesionowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na wieży zgodnie z istniejącymi wymiarami na okna drewniane w kolorze desek elewacyjnych, bez podziałów j) montaż armatury sanitarnej oraz aneksu kuchennego k) wykonanie okładzin z brachy aluminiowej l) wymiana pokrycia dachowego na budynku, wieży oraz istniejącej wiacie nr 2 m) wykonanie izolacji termicznej pomiędzy kondygnacją 0 a poddaszem n) wykonanie obróbek blacharskich o) wykonanie instalacji kanalizacji i CO/CUW ó) wymiana rynien i rur spustowych p)-wykonanie instalacji elektrycznych r) wymiana instalacji odgromowych s) wykonanie podłoża i przełożenie kostki betonowej na placu przed budynkiem zgodnie z PZT t) wykonanie terenów zielonych zgodnie z PZT Projekt nada obiektowi nową funkcję społeczną, gdyż w wyniku jego realizacji budynek, zlokalizowany na działkach Nr 41, 42/3, 42/5, będzie pełnił funkcję remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu. W ramach zadania przewidziano również nowe zagospodarowanie terenu podwórza przylegającego od strony wschodniej i zachodniej do budynku. Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz posiłkując się pomocniczo przedmiarem robót. 2. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe itp.) Uwaga: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy a nie więcej niż 60 miesięcy od dnia odebrania bezusterkowego zadania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) Pozostałe informacje dot. wadium zostały określone w pkt 16 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2a. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) - Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; - dowód wniesienia wadium - Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; - tabelę elementów scalonych załącznik nr 7 do SIWZ; - Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy), - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej –bip.lubomierz.pl - informacji dotyczących między innymi kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ceny ofert oraz nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach