Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
REGON: 67022346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja istniejących budynków i nadanie im nowych funkcji społeczno-użytecznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny w Pionkach – budynek A - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn: „Rewitalizacja istniejących budynków i nadanie im nowych funkcji społeczno-użytecznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny w Pionkach – budynek A” jest: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wszystkich branż dla zadania w 6 egz., 3) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz itp. koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia oraz pokrycie ich kosztów, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę / dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych przyjętego bez sprzeciwu, 5) wykonanie wszystkich prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 6) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. 3. Budynek przeznaczony do rewitalizacji – Budynek A: Adaptowany budynek jednokondygnacyjny, stanowiący zaplecze dla Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny. Budynek zostanie ocieplony zgodnie ze szczegółowymi właściwościami technologicznymi i załączonym audytem energetycznym. Do istniejącego budynku zostanie dobudowane piętro. W zakres zadania wchodzą także pozostałe prace modernizacyjne – rozbiórki, wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej, wykończenie wnętrz obiektu, wykończenie elewacji cegłą klinkierowa w kolorze szarym, oraz wyposażenie w przyłącza i w instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne oraz wentylacji mechanicznej. Wykończenie i wyposażenie lokalu gastronomicznego zostaną wykonane przez najemcę lokalu. 4. Realizacja wszystkich elementów projektu powinna uwzględniać możliwe do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu, odpadów), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania. 5. Obiekty, wszystkie ich elementy wraz ze związanymi z nimi urządzeniami i wyposażeniem, należy zaprojektować i zbudować w sposób zapewniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków sanitarno – higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii, odpowiedniej izolacyjności cieplnej i akustycznej przegród oraz warunków użytkowych zgodnych z przeznaczeniem obiektu. 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ. 9. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 10. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 12. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i budowę tężni solankowej wraz z przyłączeniem do sieci energetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, ciągami pieszymi i obiektami małej infrastruktury
Dodano: 2019-07-26 - Rewitalizacja istniejących budynków i nadanie im nowych funkcji społeczno-użytecznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny w Pionkach – budynek A
Dodano: 2019-05-10 - „Poprawa jakości środowiska miejskiego w Radomiu poprzez rozwój terenów zieleni w dzielnicach Obozisko i Michałów” – budowa tężni solankowej w parku Obozisko.
Dodano: 2019-02-13 - Budowa zewnętrznej tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Mieście nad Pilicą
Dodano: 2018-08-01 - Budowa zewnętrznej tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Mieście nad PIlicą
Dodano: 2018-07-04 - Budowa dwóch nowych domków wypoczynkowych na Terenie I Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Wildze przy ul. Wiewiórek 1
Dodano: 2018-06-07 - Budowa dwóch nowych domków wypoczynkowych na Terenie I Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze przy ul. Wiewiórek 1; numer postępowania ZP.RB.SE.1.2017
Dodano: 2017-06-14