Przetargi.pl
Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach Rewitalizacji dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - II etap zadania pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor". II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót budowlanych: 1. Demontaż elementów zewnętrznych elewacji (uchwyty montażowe, anteny, haki doniczkowe itp.), 2. Demontaż krat zewnętrznych (1 szt.) oraz blach osłaniających okna seg. B budynku, 3. Demontaż rolet zewnętrznych w mieszkaniach (5 szt.) oraz ponowny ich montaż po osadzeniu okien, 4. Prace naprawcze schodów betonowych zejściowych do piwnicy seg. B oraz wymiana balustrady przy tych schodach wraz z wykonaniem pochwytu, 5. Prace elewacyjne (tynkowanie, oczyszczenie i renowacja parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów, prace remontowo-naprawcze elementów ceglanych i drewnianych elewacji, likwidacja otworu z luksferów) w tym: a) czyszczenie cokołu ceglanego z farby do naturalnego koloru cegły, zaimpregnowanie preparatem bezbarwnym, b) oczyszczenie zewnętrznych elementów drewnianych (tj. płatwie, krokwie, podbitka, okiennica drewniana, belki muru pruskiego), zaimpregnowanie drewna w kolorze jasny palisander, z zachowaniem widocznego usłojenia, c) parapety ceramiczne: oczyszczenie, uzupełnienie, malowanie w kolorze naturalnym, d) tynk: skucie, i oczyszczenie odspojonych elementów tynku, uzupełnienie i wykonanie nowego tynku 2mm w kolorystyce i frakcji wg cz. graficznej, e) wykonanie opasek wokół okien poprzez zmniejszenie frakcji tynku do 0,3 mm oraz zastosowanie jaśniejszego koloru tynku, 6. Wymiana kratek stalowych wentylacyjnych zewnętrznych, 7. Malowanie drzwi szafek instalacyjnych zewnętrznych oraz maskownic okien piwnicznych, 8. Demontaż tablicy z opisem miejscowości oraz montaż napisu przestrzennego na elewacji. Podłączenie do istniejących linii zasilających, 9. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku do istniejących linii zasilających, oprawa oświetleniowa zewnętrzna kinkiet typu PARK 83433 lub równoważna - 19 szt., lokalizacja i kolorystyka wg części graficznej, 10. Wymiana stolarki drzwiowej 2 szt. (drzwi do piwnicy Dz6, drzwi do poczekalni Dz7) oraz okiennej (na okna zespolone drewniane w kolorze białym), wg części graficznej, a) montaż okna EI30 w połaci dachowej głównego budynku ze względu na wymagania pożarowe, lokalizacja wg części graficznej, b) wykonanie okleiny zewnętrznej w kol. brązowym wraz z wykonaniem podziału okien przez doklejenie szprosów (okna 021/2*2, 022), 11. Elementy zagospodarowania terenu do rozbiórki, demontażu, zmiany (rozbiórka płyt betonowych oraz wykonanie utwardzenie z kostki betonowej od strony peronu z uzyskaniem wysokości umożliwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym), 12. Wykonanie 9 osłon okien piwnicznych z blachy stalowej ocynkowanej. 8 szt. o wymiarach 130x70cm i 1 szt. o wymiarach 90x70cm, 13. Wymiana wycieraczek zewnętrznych z profili stalowych - 1 szt., 14. Przemurowanie kominów wraz z wykonaniem nakryw żelbetowych oraz wykonaniem tynków, 15. Wykonawca jest zobowiązany podczas prowadzenia prac do zachowania umieszczonego w ścianie budynku repera wysokościowego w formie znaku ściennego - typ 3 (91). Dołączono zawiadomienie geodety wraz z opisem topograficznym punktu geodezyjnego. III. Szczegółowy zakres prac określono w dokumentacji projektowej części opisowej oraz rysunkowej, będącej integralnym załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja została opracowana przez Studio Projektowe Przemysław Wojciechowski. Prace budowlane będą realizowane na obszarze działek 913/1, 913/5. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Odolanów. IV. Zamówienie dotyczy wykonania prac zewnętrznych jest kontynuacją robót budowlanych pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor" dla których wydano pozwolenie na budowę nr RPA.6740.6.93.2016 z dnia 12.09.2016 r. oraz Dziennik Budowy nr 70/2017 z dnia 26.07.2017 r. (ostatni wpis do Dziennika Budowy z dnia 30.11.2017 r.). Dodatkowo dla zamówienia dokonano zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 7.04.2020 (data wpływu do organu nadzoru architektoniczno - budowlanego 10.04.2020). V. Zadanie współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO". VI. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. VII. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm). IX. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach