Przetargi.pl
Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański - etap III - Monitoring Starego Miasta

GMINA BYTOM ODRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 38 84 022 , fax. 68 38 84 026
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BYTOM ODRZAŃSKI
    Rynek 1
    67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
    tel. 68 38 84 022, fax. 68 38 84 026
    REGON: 970770296
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomodrzanski. pl; www.bip.bytomodrzanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański - etap III - Monitoring Starego Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przedsięwzięcie pn.: „Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański – etap III – Monitoring Starego Miasta”, obejmujący: Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejących instalacji elektrycznych, - demontaż serwera w szafie rack, - demontaż UPS w szafie rack, - demontaż nieczynnych urządzeń radiowych na wieży Ratusza, Roboty elektryczne: - instalacje elektryczne zasilania urządzeń radiowych na wieży Ratusza, - instalacje elektryczne zasilania punktów kamerowych, - instalacja sieci strukturalnej połączenie wieża Ratusza do centrum monitorowania, - instalacje strukturalne urządzeń radiowych, - układanie kabli, - Utworzenie Centrum wizualizacji w budynku Urzędu Miejskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium wysokości 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.8 SIWZ należy złożyć w oryginale, 2)Dowód wniesienia wadium, 3)Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.7. SIWZ należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach