Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku dworca w Złotnikach, gmina Suchy Las

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku dworca w Złotnikach, gmina Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku dworca kolejowego w Złotnikach, działka nr 300/15, gmina Suchy Las. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - przebudowę budynku dworca kolejowego w Złotnikach na podstawie projektu budowlanego z maja 2017 r., decyzji pozwolenia na budowę nr 4590/17 z dnia 22.08.2017 r., projektu wykonawczego z lipca 2017 r. i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ; - przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, w szczególności oświadczeń o braku sprzeciwu lub uwag ze strony organów wymienionych w art. 56 Prawa Budowlanego; - zabezpieczenie podczas prowadzonych robót budowlanych nawierzchni drogowych i pozostałych elementów istniejącego zagospodarowania terenu wokół budynku dworcowego - przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonych lub zdemontowanych podczas robót budowlanych nawierzchni drogowych i pozostałych elementów zagospodarowania terenu wokół budynku dworcowego; - wykonanie, dostawę (wraz z konstrukcją) oraz montaż tablicy wolnostojącej o powierzchni nie mniejszej niż 6m2, wykonanej zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji w ilości 1 sztuki. Projekt graficzny wraz z opisem Wnioskodawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po podpisaniu umowy. Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia złożenia Zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (zbiorczo- załączona dokumentacja projektowo- kosztorysowa opracowana przez Pracownię Projektową J.P.WOŹNY).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213321-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach