Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2019-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja budynku dworca w Złotnikach, gmina Suchy Las - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku dworca kolejowego w Złotnikach, działka nr 300/15, gmina Suchy Las. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - przebudowę budynku dworca kolejowego w Złotnikach na podstawie projektu budowlanego z maja 2017 r., decyzji pozwolenia na budowę nr 4590/17 z dnia 22.08.2017 r., projektu wykonawczego z lipca 2017 r. i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ; - przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, w szczególności oświadczeń o braku sprzeciwu lub uwag ze strony organów wymienionych w art. 56 Prawa Budowlanego; - zabezpieczenie podczas prowadzonych robót budowlanych nawierzchni drogowych i pozostałych elementów istniejącego zagospodarowania terenu wokół budynku dworcowego - przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonych lub zdemontowanych podczas robót budowlanych nawierzchni drogowych i pozostałych elementów zagospodarowania terenu wokół budynku dworcowego; - wykonanie, dostawę (wraz z konstrukcją) oraz montaż tablicy wolnostojącej o powierzchni nie mniejszej niż 6m2, wykonanej zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji w ilości 1 sztuki. Projekt graficzny wraz z opisem Wnioskodawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po podpisaniu umowy. Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia złożenia Zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (zbiorczo- załączona dokumentacja projektowo- kosztorysowa opracowana przez Pracownię Projektową J.P.WOŹNY). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213321-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną