Przetargi.pl
Rewaloryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem na terenie parku w Łopusznie

Powiat Kielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3445429, 3421307, 3421715 , fax. 041 3442825
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki
    Al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3445429, 3421307, 3421715, fax. 041 3442825
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem na terenie parku w Łopusznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie, pielęgnacja drzew i krzewów, usunięcie materiału powstałego w wyniku zrębkowania oraz przewiezienie drewna nie podlegającego zrębkowaniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie terenu parku w Łopusznie, zgodnie z Decyzją Nr 39/2009 z dnia 11.05.2009r. Znak WUOZ-4101/1646/09 wydaną przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach o wydaniu zezwolenia na usuniecie, przesadzenie i wykonanie cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych drzew i krzewów rosnących na terenie parku pałacowego w Łopusznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1)Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 2)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.3)Posiadający odpowiednie doświadczenie, tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na pielęgnacji, konserwacji i usunięciu drzew na terenach zielonych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.4) Dysponujący sprzętem niezbędnym do należytego wykonania usługi: podnośnikiem hydraulicznym, rębarką do zrębkowania gałęzi i drobnicy, pilarkami spalinowymi do prowadzenia cięć w koronie. 5.)Dysponujący osobą do kierowania pracami, która spełnia wymagania określone w § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), tzn. posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków.6) Dysponujący co najmniej dwoma osobami, spełniającymi wymagania określone w § 8 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), tzn. posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków. 7)Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 100 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załaczonych przez wykonawce do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A do Specyfikacji).2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz, potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na pielęgnacji usunięciu drzew na terenach zielonych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, według tabeli Wykaz usług stanowiącej załącznik nr 4 do specyfikacji. 4) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 3) , zostały wykonane należycie. 5) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (obejmujący m.in.: podnośnik hydrauliczny, rębarkę do zrębkowania gałęzi i drobnicy, pilarki spalinowe do prowadzenia cięć w koronie), według tabeli Wykaz sprzętu stanowiącej załącznik nr 5 do specyfikacji. 6) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca, według tabeli Wykaz osób stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji. 7) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobą kierującą pracami z jego ramienia, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków, zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 8) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni lub odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.kielce.pl (patrz:Zamówienia publiczne / Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach