Przetargi.pl
Rewaloryzacja Placu Kolegiackiego w Poznaniu

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja Placu Kolegiackiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu”. 2. Zadanie inwestycyjne jest podzielone jest na 2 zadania, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia: Zadanie I: przebudowa placu Kolegiackiego Zadanie II: przebudowa skweru przed NZOZ wraz z fragmentem ul. Wodnej. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie zadanie I, które zostało podzielone na 3 etapy: 1) Etap I – realizacja robót budowlanych, prac montażowych i powiązanych oraz instalacja i rozruch urządzeń a) PODETAP I.1: - zakres: wykonanie robót budowlanych w zakresie robót budowy i przebudowy infrastruktury podziemnej (sieci elektroenergetyczne, informatyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej, odwodnieniowej) wraz z niezbędnymi rozbiórkami nawierzchni i elementów infrastruktury, za wyjątkiem przyłączy do budynków i prac wykończeniowych przy studzienkach; zakup i dostawa 50% kostki kamiennej granitowej zgodnej z dokumentacją; - termin: 6 miesięcy od daty przekazania placu budowy z wyłączeniem okresu zimowego b) PODETAP I.2: - zakres: wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni ulic, chodników i miejsc postojowych, placu w ilości co najmniej 90% całkowitej powierzchni oraz budowa podziemnych pomieszczeń technicznych; - termin: 9 miesięcy od przekazania placu budowy z wyłączeniem okresu zimowego c) PODETAP I.3: - zakres: wykonanie pozostałych robót budowlanych i montażowych, instalacja i rozruch urządzeń; - termin: 12 miesięcy od przekazania placu budowy z wyłączeniem okresu zimowego 2) ETAP II: Zakończenie i Odbiory Przedmiotu Umowy a) PODETAP II.1. - zakres: osiągnięcie gotowości do wystąpienia o wydanie pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia robót budowlanych potwierdzone protokołem odbioru końcowego robót budowlanych; - termin: 1 miesiąc od skutecznego odbioru Podetapu I.3 b) PODETAP II.2. - zakres: przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i serwisowania Urządzeń; - termin: 13 miesięcy od przekazania placu budowy z wyłączeniem okresu zimowego c) PODETAP II.3. - zakres: opracowanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu na użytkowanie, odbiór końcowy; - termin: 2 miesiące od odbioru Etapu I 3) ETAP III: Okres gwarancji i rękojmi wraz z czynnościami serwisowymi - zakres: określony w OPZ, dokumentacji projektowej w § 7 Umowy, - termin: okres gwarancji i rękojmi od daty odbioru końcowego przez 5 lat, wraz z czynnościami serwisowymi dotyczącymi pielęgnacji zieleni przez 5 lat oraz przez 3 lata w przypadku pozostałych branż. 4. Opis zadania W zakres ww. Zadania Inwestycyjnego wchodzić będą roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni, przebudowie układu drogowego wraz z uspokojeniem ruchu drogowego, częściowej wymianie infrastruktury podziemnej, w tym budowie podziemnych pomieszczeń technicznych, oraz budowie elementów architektonicznych (fontanna, Zegar Historii, z wyłączeniem elementów zawartych w punkcie 9 i 10 OPZ, wyniesione przeszklenia z ekspozycją reliktów dawnej kolegiaty, ławki, kosze na śmieci). Wykonanie robót budowlanych w tym nasadzeń zieleni wraz z usługami towarzyszącymi oraz oświetlenia przewidziane w projekcie budowlanym i wykonawczym Rewaloryzacji placu Kolegiackiego w Poznaniu. Wykonanie prac konserwatorskich przy odkrytych reliktach kolegiaty pw. Św. Marii Magdaleny. Dostawa elementów zapasowych. Wykonywanie czynności serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie wskazanym w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 400 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty , przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 3. Wadium w formach niepieniężnych składa się do wyznaczonego terminu składania ofert w Wydziale Zamówień i Obsługi Urzędu pok. 152 - sekretariat. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach