Przetargi.pl
Rewaloryzacja parku przy ul. A. Majkowskiego w Kartuzach

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja parku przy ul. A. Majkowskiego w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja parku przy ul. A. Majkowskiego w Kartuzach w celu nadania mu nowych funkcji społecznych, edukacyjnych, sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych związana z zagospodarowaniem terenu działki nr 100/1 obr. 3 w Kartuzach stanowiącą park miejski pomiędzy ulicami F. Ceynowy i A. Majkowskiego. 2. Na terenie obecnego parku w latach 1862-1968 znajdował się cmentarz ewangelicki, który upamiętnia kamień ustawiony w 2007 r. W roku 2004 zmodernizowano część parku, w której zamontowano fontannę, a w 2006 roku utworzono plac zabaw. 3. Teren objęty inwestycją położony jest w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 915 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.05.1978 r. – Zespół Urbanistyczny Miasta Kartuzy. 4. Inwestycja zrealizowana zostanie w ramach projektu pn.: „Kompleksowa rewitalizacja Centrum Kartuz” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 5. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) prace wyburzeniowe i demontażowe - demontaż nawierzchni istniejących ciągów pieszych przeznaczonych do wymiany, - demontaż nawierzchni wokół fontanny, - demontaż istniejących ławek, koszy na śmieci - demontaż istniejących urządzeń placu zabaw przeznaczonych do wymiany, - wyburzenie istniejących schodów od strony ul. Ceynowy, - demontaż warstwy wykończeniowej schodów od strony ul. Majkowskiego, - demontaż istniejącej sieci instalacji oświetlenia wraz ze słupami oświetleniowymi 2) wycinka drzew, 3) zmiana układu ciągów pieszych i układu nawierzchni – nawierzchnia z kostki betonowej, z kostki granitowej, 4) wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod placem zabaw z piasku, 5) wykonanie nawierzchni syntetycznej, bezpiecznej pod urządzenia sportowe, 6) montaż urządzeń zabawowych, 7) montaż urządzeń zestawów fitness, 8) nasadzenia, wysiew trawników, renowacja istniejących trawników, 9) montaż instalacji oświetlenia, 10) montaż ławek siedzisk, foteli miejskich, krzeseł ze stolikami, koszy na śmieci 11) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach