Przetargi.pl
Renowacja zabytkowych witraży w Pałacu Lurkensa przy al. Kościuszki 33/35 w Łodzi.

Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowych witraży w Pałacu Lurkensa przy al. Kościuszki 33/35 w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowej renowacji zabytkowych witraży wraz z częściową renowacją i rekonstrukcją stolarki okiennej w Pałacu Lurkensa w Łodzi przy al. Kościuszki 33/35. Zakres prac konserwatorskich obejmuje: a) rekonstrukcję stolarki okiennej: okien głównej klatki schodowej oraz klatki schodowej oficyny, b) renowację drewnianego okna skrzynkowego w przejeździe bramowym, c) konserwację przeszkleń witrażowych ram okiennych okien znajdujących się w klatkach schodowych: głównej - 1 szt., oficyny - 3 szt. i przejeździe bramowym - 1 szt., d) renowację kraty okna w przejeździe bramowym, e) rekonstrukcję parapetów okiennych okien na klatkach schodowych: głównej i oficyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925222008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach