Gmina Orneta ogłasza przetarg
- Adres: 11130 Orneta, pl. Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
pl. Wolności 26
11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
REGON: 52649800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Renowacja lub wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza Miejskiego wraz z kamieniczkami” – Etap V. Wymiana zabytkowych drzwi Ratusza Miejskiego w Ornecie - Drzwi D2 i D3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Renowacja lub wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza Miejskiego wraz z kamieniczkami” – Etap V. Wymiana zabytkowych drzwi Ratusza Miejskiego w Ornecie - Drzwi D2 i D3 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budynek Ratusza Miejskiego 1)Drzwi dębowe D2 o wym. 4 256 x 2,434 – szt 1 a)wykucie z muru gotyckiego drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych wraz z ich utylizacją oraz demontaż zabytkowych okuć drzwiowych – 10,36 m2 b)dostawa + montaż drzwi zewnętrznych dębowych, dwuskrzydłowych o pow. 10,36 m2 wraz z renowacją i ponownym montażem okuć zabytkowych a także montażem w nowej stolarce drzwiowej okuć, klamek (bez dostawy klamek), zamków z wkładką (2szt), olejowaniem w zakresie elementów drewnianych i malowaniem w zakresie elementów metalowych wykonanych zgodnie z: - opisem technicznym, rys. nr 15, 36 i 38 Projektu budowlanego i wykonawczego, rys. nr 59, 61 i 62 Inwentaryzacji okien i drzwi rozwieranych Załącznika Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ - decyzją Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzją Nr 573/2018 z dnia 13.12.2018r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmieniającą Decyzję Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. WKZ w zakresie sposobu wykończenia drzwi D1, D2 i D3 Załącznika Nr 3 do SOPZ Rozdziału III SIWZ c)naprawa ścian, ościeży obejmująca m.in. - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ościeży i ścian wewnętrznych w zakresie tego wymagającym oraz naprawę uszkodzeń ościeży zewnętrznych (mur gotycki) zgodnie ze sztuką konserwatorską po wymianie drzwi. 2)Drzwi dębowe D3 o wym. 3,912 x 2,371 – szt 1 a)wykucie z muru gotyckiego drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych wraz z ich utylizacją oraz demontaż zabytkowych okuć drzwiowych – 9,28 m2 b)dostawa + montaż drzwi zewnętrznych dębowych, dwuskrzydłowych o pow. 9,28 m2 wraz z renowacją i ponownym montażem okuć zabytkowych a także montażem w nowej stolarce drzwiowej okuć, klamek (bez dostawy klamek), zamków z wkładką (2szt), olejowaniem w zakresie elementów drewnianych i malowaniem w zakresie elementów metalowych wykonanych zgodnie z: -opisem technicznym, rys. nr 15, 37 i 38 Projektu budowlanego i wykonawczego, rys. nr 60, 61 i 62 Inwentaryzacji okien i drzwi rozwieranych Załącznika Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ -decyzją Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzją Nr 573/2018 z dnia 13.12.2018r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmieniającą Decyzję Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. WKZ w zakresie sposobu wykończenia drzwi D1, D2 i D3 Załącznika Nr 3 do SOPZ Rozdziału III SIWZ c)naprawa ścian, ościeży obejmująca m.in. - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ościeży i ścian wewnętrznych w zakresie tego wymagającym oraz naprawę uszkodzeń ościeży zewnętrznych (mur gotycki) zgodnie ze sztuką konserwatorską po wymianie drzwi. Uwaga: Klamki z szyldem do drzwi D2 i D3 dostarczy Zamawiający. Po stronie Wykonawcy jest tylko ich montaż. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia opracowane zgodnie z § 12 IDW wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 6)Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08 - Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
Dodano: 2024-04-04