Przetargi.pl
„Renowacja lub wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza Miejskiego wraz z kamieniczkami” – Etap V. Wymiana zabytkowych drzwi Ratusza Miejskiego w Ornecie - Drzwi D2 i D3

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
    REGON: 52649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Renowacja lub wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza Miejskiego wraz z kamieniczkami” – Etap V. Wymiana zabytkowych drzwi Ratusza Miejskiego w Ornecie - Drzwi D2 i D3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Renowacja lub wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza Miejskiego wraz z kamieniczkami” – Etap V. Wymiana zabytkowych drzwi Ratusza Miejskiego w Ornecie - Drzwi D2 i D3 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budynek Ratusza Miejskiego 1)Drzwi dębowe D2 o wym. 4 256 x 2,434 – szt 1 a)wykucie z muru gotyckiego drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych wraz z ich utylizacją oraz demontaż zabytkowych okuć drzwiowych – 10,36 m2 b)dostawa + montaż drzwi zewnętrznych dębowych, dwuskrzydłowych o pow. 10,36 m2 wraz z renowacją i ponownym montażem okuć zabytkowych a także montażem w nowej stolarce drzwiowej okuć, klamek (bez dostawy klamek), zamków z wkładką (2szt), olejowaniem w zakresie elementów drewnianych i malowaniem w zakresie elementów metalowych wykonanych zgodnie z: - opisem technicznym, rys. nr 15, 36 i 38 Projektu budowlanego i wykonawczego, rys. nr 59, 61 i 62 Inwentaryzacji okien i drzwi rozwieranych Załącznika Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ - decyzją Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzją Nr 573/2018 z dnia 13.12.2018r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmieniającą Decyzję Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. WKZ w zakresie sposobu wykończenia drzwi D1, D2 i D3 Załącznika Nr 3 do SOPZ Rozdziału III SIWZ c)naprawa ścian, ościeży obejmująca m.in. - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ościeży i ścian wewnętrznych w zakresie tego wymagającym oraz naprawę uszkodzeń ościeży zewnętrznych (mur gotycki) zgodnie ze sztuką konserwatorską po wymianie drzwi. 2)Drzwi dębowe D3 o wym. 3,912 x 2,371 – szt 1 a)wykucie z muru gotyckiego drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych wraz z ich utylizacją oraz demontaż zabytkowych okuć drzwiowych – 9,28 m2 b)dostawa + montaż drzwi zewnętrznych dębowych, dwuskrzydłowych o pow. 9,28 m2 wraz z renowacją i ponownym montażem okuć zabytkowych a także montażem w nowej stolarce drzwiowej okuć, klamek (bez dostawy klamek), zamków z wkładką (2szt), olejowaniem w zakresie elementów drewnianych i malowaniem w zakresie elementów metalowych wykonanych zgodnie z: -opisem technicznym, rys. nr 15, 37 i 38 Projektu budowlanego i wykonawczego, rys. nr 60, 61 i 62 Inwentaryzacji okien i drzwi rozwieranych Załącznika Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ -decyzją Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzją Nr 573/2018 z dnia 13.12.2018r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmieniającą Decyzję Nr 37/2015 z dnia 04.02.2015r. WKZ w zakresie sposobu wykończenia drzwi D1, D2 i D3 Załącznika Nr 3 do SOPZ Rozdziału III SIWZ c)naprawa ścian, ościeży obejmująca m.in. - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ościeży i ścian wewnętrznych w zakresie tego wymagającym oraz naprawę uszkodzeń ościeży zewnętrznych (mur gotycki) zgodnie ze sztuką konserwatorską po wymianie drzwi. Uwaga: Klamki z szyldem do drzwi D2 i D3 dostarczy Zamawiający. Po stronie Wykonawcy jest tylko ich montaż. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia opracowane zgodnie z § 12 IDW wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 6)Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach