Przetargi.pl
Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    REGON: 273340260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rcgw.pl/przetargi-zapytania-ofertowe
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć A zamówienia - Remont kanalizacji w rejonie ul. Hlonda/Burschego metodą rękawa. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6A do SWZ.Część B zamówienia - Remont kanalizacji w rejonie ul. Elfów/Edukacji metodą rękawa. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6B do SWZCzęść C zamówienia - Remont kanalizacji w rejonie ul. Uczniowskiej metodą rękawa. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6C do SWZCześć D zamówienia - Remont kanalizacji w rejonie ul. Begonii metodą rękawa. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6D do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium:a) w zakresie części A, w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset zł);b) w zakresie części B, w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł).W zakresie części C i D Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli potwierdzi wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:- Dla części A zamówienia: renowacji rękawa metodą CIPP na odcinku min. 60 mb dla średnicy nie mniejszej niż DN400;- Dla części B zamówienia: renowacji rękawa metodą CIPP na odcinku min. 50 mb dla średnicy nie mniejszej niż DN400;- Dla części C zamówienia: renowacji rękawa metodą CIPP na odcinku min. 40 mb dla średnicy nie mniejszej niż DN200;- Dla części D zamówienia: renowacji rękawa metodą CIPP na odcinku min. 30 mb dla średnicy nie mniejszej niż DN200.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach