Przetargi.pl
Renowacja i modernizacja stolarki okiennej w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, etap IV

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 24 327
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 45 24 327
    REGON: 51432500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i modernizacja stolarki okiennej w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja i modernizacja stolarki okiennej w części wysokiej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. 1. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie renowacji i modernizacji stolarki okiennej w ilości 137 szt. okien skrzynkowych, w tym: 1.1. Elewacja od strony Amfiteatru: a) 70 szt. okien wraz z systemem drewnianych rolet, b) 46 szt. okien bez systemu drewnianych rolet; 1.2. Elewacja od strony ulicy Piastowskiej: a) 21 szt. okien bez systemu drewnianych rolet; zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej, stanowiącym załącznik nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: OKNA: 1) zdemontowanie skrzydeł; 2) zabezpieczenie wnęk okiennych; 3) rozszklenie skrzydeł; 4) zdemontowanie okuć; 5) pogłębienie felców; 6) usunięcie powłok malarskich; 7) przeszlifowanie; 8) renowacje narożników; 9) piórkowanie; 10) wymiana okapników na nowe dębowe lub ich renowacja; 11) dopasowanie istniejących skrzydeł okiennych do ościeżnic; 12) wymiana uszkodzonych elementów okuć okiennych; 13) flekowanie i wymiana elementów zagnitych lub uszkodzonych; 14) uszczelnienie metodą rowkową; 15) uzupełnienie okitowania (sylikonem); 16) gruntowanie impregnatem i malowanie okien; 17) szklenie; 18) uszczelnienie; 19) renowacja/uzupełnienie istniejących elementów mechanizmu ograniczenia otwarcia okna (trójkąt i grzebień); 20) renowacja istniejących klamek lub uzupełnienie brakujących klamek. ROLETY: 1) demontaż rolet i elementów mechanizmu; 2) zdemontowanie kaset z możliwością otwierania; 3) oczyszczenie elementów mechanizmu, zakonserwowanie i dokonanie bieżących napraw; 4) wymianę taśm; 5) wymianę metalowych prowadnic lub ich renowację; 6) usunięcie powłok malarskich; 7) szlifowanie, dopasowanie, 8) gruntowanie; 9) malowanie; 10) montaż rolet. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) Zabezpieczenie miejsca pracy, a także dróg przejścia i dróg przejazdowych po których poruszają się ludzie i samochody, a w szczególności zabezpieczenie wejścia do zaplecza Wieży Piastowskiej, 2) Wykonanie i montaż listew drewnianych zabezpieczających okna przed wlotem ptaków chronionych, w ilości 104 szt. o wymiarach ok. 100 x 8 x 2 cm, zabezpieczonych powłokami malarskimi, analogicznie do zabezpieczenia powłokami malarskimi stolarki okiennej. 4. Przedmiotowe prace będą wykonywane w oparciu o: a) pozwolenie budowlane - Decyzja Prezydenta Miasta Opola nr 486/16 z dnia 10.08.2016 r. oraz Pozwolenie nr 578/N/2016 r. z dnia 02.08.2016 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - dot. okien od strony Amfiteatru, b) pozwolenie budowlane - Decyzja Prezydenta Miasta Opola nr 333/19 z dnia 18.04.2019 r. oraz Pozwolenie nr 301/N/2019 r. z dnia 11.04.2019 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - dot. okien od strony ulicy Piastowskiej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską LINEAPROJEKT, z siedzibą: ul. Strzelecka 44/5, 45-524 Opole, w tym: projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; Uwaga: Przy wycenie i realizacji przedmiotu zamówienia przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy, a nie podstawowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 6 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 7 do SIWZ: Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; Załącznik nr 8 do SIWZ: Oświadczenie dot. grupy kapitałowej (oświadczenie należy złożyć w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej urzędu BIP informacji z otwarcia ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach