Przetargi.pl
Renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 625 601
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107
    34450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 182 625 601
    REGON: 12245667100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pieninypn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron w Pieninach. Wykonawca ma wykonać oczyszczenie, naprawę odtłuszczenie i malowanie stalowych elementów konstrukcji galerii widokowej. Praca polegać będzie na demontażu poszczególnych elementów, przygotowaniu do malowania, malowania i ponownego montażu. Powierzchnia łączna elementów konstrukcyjnych podlegających renowacji to łącznie około 713 m2 przy czym są to elementy typu: rury, kratownice, kątowniki, ceowniki, teowniki, dwuteowniki, płaskowniki oraz elementy łączące. Do malowania należy użyć wysoko elastycznych, grubopowłokowych, przyjaznych dla środowiska o niskiej zawartości substancji lotnych związków organicznych, niepalnych farb nawierzchniowych (>200%,), wodoszczelnych, do konstrukcji stalowych niemożliwych do piaskowania w stanie wysokiej korozji, jednoskładnikowych, wodorozcieńczalnych, o wysokiej odporności na zewnętrzne warunki atmosferyczne tj. promieniowanie UV, niskie temperatury, wysoką wietrzność, wymagany stopień ochrony C5i, C5m, wymagany okres gwarancji rękojmi na powłokę 10 lat, farb możliwych do zastosowania do podłoży nieocynkowanych oraz ocynkowanych, w zależności od konkretnego elementu. Po zakończeniu zadania teren w obrębie prac oraz szlak doprowadzający do tego miejsca należy przywrócić do stanu pierwotnego. Należy szczególnie podkreślić, że dostęp do obiektu podlegającego renowacji jest utrudniony. Prace muszą być wykonywane przed okresem pobierania opłat (okres pobierania opłat trwa od 20.IV do 31.X). Część trasy dostępu do obiektu możliwa jest do pokonania tylko pieszo. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do uzgodnienia projekt transportu narzędzi, materiałów oraz ludzi do miejsca wykonywania prac. Zakres prac zawiera dokumentacja STWIORB autorstwa mgr inż. Marka Nowaka – załącznik nr 4 do siwz i przedmiar robót – załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do uzgodnienia projekt zabezpieczenia ruchu turystycznego w okolicach galerii widokowej. Uniemożliwienie dostępu do galerii widokowej dla osób niepowołanych leży po stronie Wykonawcy. Należy podkreślić, że bezpieczeństwo istniejącego ruchu turystycznego jest sprawą nadrzędną. Prace należy wykonywać zgodnie ze STWIORB, przedmiarem robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji STWIORB. Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 09.11.2018 r o godz. 11.00 oraz na 16.11.2018 r. o godz. 11.00. W tych terminach można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu. Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wadium wnoszone w innej niż gotówkowa formie należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z udziału w postępowaniu, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez Wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami przy zaistnieniu przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu biorą udział Wykonawcy, którzy spełnią wymogi formalne i złożą kompletną ofertę przetargową. W zakresie kompetencji: Wykonawca musi spełnić wszystkie poniższe warunki: 1. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na robotach w zakresie ochrony powierzchni (w tym zewnętrznych) zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 200.000,00 zł brutto, polegając na własnych zasobach pracowników. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże: że dysponuje co najmniej 2 osobami gotowymi do podjęcia zamówienia, przedstawiając stosowne oświadczenie i wymienione w zał. nr 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 SIWZ: wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 2 SIWZ: zaparafowany wzór umowy Załącznik nr 5 SIWZ: Wykaz robót i osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SIWZ (protokół odbioru lub poświadczenie należytego wykonania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach