CENTRUM KULTURY I SZTUKI W KALISZU ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Łazienna 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 62 765 25 09
- Data zamieszczenia: 2022-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRUM KULTURY I SZTUKI W KALISZU
ul. Łazienna 6
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. +48 62 765 25 09
REGON: 000282814 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckis.kalisz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja foteli widowiskowo – kinowych w Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja foteli widowiskowo – kinowych w Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu wraz z montażem”, którego szczegółowy opis, poszczególne elementy i uwagi zawarte zostały w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2) Zadanie polegać będzie m.in. na odbiorze istniejących foteli z magazynu Zamawiającego, kompleksowej ich renowacji, montażu foteli na sali widowiskowo - kinowej w Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, w uzgodnieniu z Zamawiającym.3) Liczba foteli: 341 foteli w tym 364 podłokietniki. 4) Fotele znajdują się w magazynie Zamawiającego zlokalizowanym w Kaliszu (62-800) przy ul. Południowej 62, wjazd od ul. Kordeckiego.5) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniego okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami § 8 Umowy.6) Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę na czas realizacji zamówienia polisy OC na kwotę wskazaną we Wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresach.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresach.3. zdolności technicznej lub zawodowej:3.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: co najmniej 2 usługi renowacji / tapicerowania foteli / mebli na kwotę min. 50.000,00 zł brutto każda z usług;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2022-09-07 - „Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Suchy Las”
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa 36 szt. specjalistycznych foteli dyspozytorskich – postępowanie IV
Dodano: 2020-10-15 - Zakup i dostawa 200 szt. foteli obrotowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych – postępowanie III
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
Dodano: 2018-06-22 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielopolskiego w Poznaniu.
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa 100 szt. foteli obrotowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2016-12-02