Gmina Wyrzysk ogłasza przetarg
- Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. Bydgoska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 286 41 00 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyrzysk
ul. Bydgoska 29
89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
tel. 67 286 41 00, fax. -
REGON: 57079126000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja elewacji budynku administracji publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z renowacją elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku: - montaż rusztowania ramowego przyściennego z osłonami siatkowymi i daszkami ochronnymi wzdłuż rusztowania; - czyszczenie elewacji, elementów dekoracyjnych, metalowych oraz krat, skucie obluzowanych tynków, - uzupełnienie spoin międzyceglanych, cegieł i tynku w miejscach skucia, odtworzenie ubytków przy elementach zdobniczych, - likwidacja wykwitów, zabrudzeń i impregnacja ścian, - docieplenie ściany bocznej elewacji, - malowanie elementów metalowych oraz krat, - wywóz odpadów. Charakterystyka ogólna: - budynek o wysokości 13,79 m, posiadający 3 kondygnacje nadziemne, podpiwniczony, zwieńczony stropodachem, murowany z cegły, stolarka drewniana i pcv; - budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków (podlega ochronie konserwatorskiej); teren objęty inwestycją nie jest wpisany do Rejestru Zabytków (nie podlega ochronie konserwatorskiej); - kubatura 6.125,90 m3 - powierzchnia zabudowy 499,10 m2 - powierzchnia działki 4.475,82 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 3.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi załącznik nr 5 do IDW). Powyższe zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa dołączonego do oferty powinna dokładnie określać zakres umocowania. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 IDW) w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko). 5) zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy, zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieścił informację o tych Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich elewacji zewnętrznych Zamku w Gołuchowie, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2024-03-07 - Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w Muzeum Etnograficznym, oddziale MNP polegających na odnowieniu elewacji, montażu iluminacji oraz zmianie zagospodarowania terenu.
Dodano: 2024-02-01 - Rozbiórka i budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego ZSCKR w Marszewie. ETAP III – ELEWACJE.
Dodano: 2023-10-09 - Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2021-04-20 - Przebudowa budynku przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu – ETAP I
Dodano: 2020-09-22 - Remont elewacji i pokrycia dachowego budynku biurowca oraz budynku socjalno - warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-30 - Remont elewacji i pokrycia dachowego budynku biurowca oraz budynku socjalno–warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o.
Dodano: 2020-05-29 - Adaptacja obiektu pofabrycznego przy ul. Mała Klasztorna 3 w Środzie Wielkopolskiej na cele mieszkalnictwa chronionego i wspomaganego - etap I - elewacja
Dodano: 2020-05-01 - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Handlowych w Poznaniu (etap II)
Dodano: 2019-10-04 - Rewitalizacja elewacji zabytkowego budynku Szkoły w Murowanej Goślinie.
Dodano: 2019-07-25