Przetargi.pl
Renowacja budynku i pomieszczeń Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 w Bytomiu, ul. Powstańców Warszawskich 12

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja budynku i pomieszczeń Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 w Bytomiu, ul. Powstańców Warszawskich 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla projektu pn. „Renowacja budynku i pomieszczeń Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 w Bytomiu przy ul. Powstańców Warszawskich 12” realizowanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach – nr rejestru A/302/10 decyzją nr K-RD-KL/4160/4565/103/10 z 18.06.2010 r. stanowiącą załącznik do nin. specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że do 30 czerwca 2019 r. w budynku będzie prowadzona działalność statutowa, Zamawiający zapewni dostęp do pomieszczeń budynku od 1 sierpnia 2019 r. przed tym terminem możliwe będzie wykonywanie robót nie kolidujących z użytkowaniem budynku (wymagane uzgodnienie z przedstawicielem użytkownika budynku). Zamawiający informuje, że przed dniem 1 sierpnia 2019 r. nastąpi przeprowadzka wyposażenia i zaprzestanie prowadzenia działalności statutowej na czas remontu. Czynności związane z przeprowadzką nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy z aneksem nr 1, opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 09.04.2018 r. znak: K-NR.5183.314.2018.EB oraz wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w unieważnionym postępowaniu dot. niniejszego przedmiotu zamówienia (nr PA. 271.1.50.2018) stanowiące załącznik do siwz. UWAGA 1) W przypadku rozbieżności zapisów umowy (Istotnych postanowień umownych) z zapisami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a dotyczących zasad rozliczania robót, odbioru robót, przekazania terenu budowy itp., pierwszeństwo przyznaje się zapisom umownym. 2) Zamawiający zaleca dokonanie wizji budynku w godz. 9 –17 od poniedziałku do piątku, po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem użytkownika obiektu – MDK nr 1 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonaną dokumentację projektową, wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, ziemne, nawierzchniowe, betoniarskie, montażowe, instalacyjne, związane ze stolarką okienną i drzwiową, roboty ciesielskie, stolarskie oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze opracowanym przez Wykonawcę, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Renowacja budynku i pomieszczeń MDK nr 1 w Bytomiu– wadium”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej). Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty 2) oświadczenia/-eń dot. wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia podmiotu trzeciego np. pisemne zobowiązanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach