Przetargi.pl
Renaturyzacja siedlisk muraw napiaskowych na Łużowej Górze w Kampinoskim Parku Narodowym

Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. Tetmajera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 226 001 , fax. 227 226 560
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
    ul. Tetmajera 38
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 227 226 001, fax. 227 226 560
    REGON: 14591663700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renaturyzacja siedlisk muraw napiaskowych na Łużowej Górze w Kampinoskim Parku Narodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zabiegami renaturyzacyjnymi zostanie objęta powierzchnia projektowa ok. 1,4 ha muraw oraz ok. 0,7 ha otaczających je lasów i wzdłuż drogi dojazdowej. Usługa polega na wykonaniu następujących zadań: - Usunięcie gatunków inwazyjnych z obszaru projektowego (1,4 ha) i w jego bezpośrednim sąsiedztwie (0,7 ha) wraz z usunięciem biomasy poza obszar Kampinoskiego Parku Narodowego (KPN). Prace będę wykonywane do 31 maja 2019 r. - Ograniczenie występowania gatunków ekspansywnych, czyli odchwaszczenie obszaru projektu (1,4 ha). Zadanie będzie kontynuowane od wiosny 2019 do 31 maja 2020 r. - Nasadzanie roślin wraz z przygotowaniem podłoża. Sadzonki krzewów (ok. 500 szt.) oraz bylin (ok. 470 sadzonek) będą pochodziły ze szkółki KPN w Julinku oraz ze stanowisk naturalnych położonych nie dalej niż 15 km w linii prostej od miejsca nasadzeń. Wykonawca nie będzie obciążonych kosztami zakupu sadzonek, ale będzie odpowiedzialny za ich transport, zabezpieczenie, wysadzanie i pielęgnację. Byliny będą sadzone w rabatach lub smugach o pow. ok. 10 m2. Zadanie zakończy się 31 maja 2019 r. - Przeniesienie implantów muraw z naturalnych stanowisk na terenie KPN polega na pozyskaniu ok. 50 m2 płatów muraw przeniesieniu bądź przewiezieniu na miejsce sadzenia i osadzeniu w przygotowanych zagłębieniach. Implanty będą pochodziły ze stanowisk naturalnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsc sadzenia (ok. 40%) lub z terenów położnych najdalej 15 km w linii prostej od tego miejsca (60% implantów). Zadanie będzie wykonywane do 15 kwietnia 2019 dla implantów z bezpośredniego sąsiedztwa lub do 31 maja dla pozostałych implantów. - Pozyskanie oraz wysiew nasion. Pierwszy wysiew z nasion dostarczonych przez Zamawiającego należy wykonać do 15 kwietnia 2019 r. Pozyskanie i wysiew drugiej partii nasion należy wykonać do 31 października 2019 r. - Zabezpieczenie i pielęgnacja nasadzeń polega na zabezpieczeniu rabat z nasadzonymi bylinami i implantami muraw płotkami faszynowymi, odchwaszczaniu całego obszaru projektowego (1,4 ha), podlewaniu nasadzeń (jedynie w przypadku suszy) oraz na całej powierzchni realizacji zadania (2,1 ha) systematycznym usuwaniu odrastających gatunków inwazyjnych. Do 31 maja 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: • 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr 5/2019 na „Renaturyzacja siedlisk muraw napiaskowych na Łużowej Górze w Kampinoskim Parku Narodowym”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 (powyżej), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – Zamawiający zaleca aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu powinien zostać złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. III. 7) ust. 1. (powyżej) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. III. 7) ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. III. 7) ust. 1. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.). 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. III. 7) ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach