Przetargi.pl
Remony ulicy Żródlanej w Pińczowie

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remony ulicy Żródlanej w Pińczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont ulicy źródlanej w Pińczowie” obejmującego swym zakresem:  frezowanie nawierzchni jezdnia na głębokość 2 cm;  skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;  wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi o szerokości zmiennej od 4,6m do 6,5m - warstwa ścieralna grubości 5 cm na odcinku 98 m;  wymiana krawężników, obrzeży chodnikowych na nowe oraz zniszczonej nawierzchni z płyt betonowych (50x50x7) i kostki brukowej na drobnowymiarową betonową kostkę brukową o grubości 6 cm. w kolorze szarym obustronnie o szerokości zmiennej od 0,5m do 2,0m,  regulacja 2 szt. studni kanalizacyjnych  wymiana i remont istniejącej kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o długości 34,2 m – od studni SK4 do SK6 wraz z wpustami W4.1 i W4.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset zł.) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 65 1020 2629 0000 9502 0365 9810 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IPP.271.2.81.2018.BB- ul. Źródlana . Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. . Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. . Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną