Przetargi.pl
Remonty publicznych dróg gminnych oraz dojazdowych wewnętrznych

Gmina Tuszów Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 39332 Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 743 725 , fax. 177 743 721
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszów Narodowy
    Tuszów Narodowy 225
    39332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie
    tel. 177 743 725, fax. 177 743 721
    REGON: 65058193300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty publicznych dróg gminnych oraz dojazdowych wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty publicznych dróg gminnych oraz dojazdowych wewnętrznych na terenie gminy Tuszów Narodowy w tym roboty ziemne + roboty drogowe /podbudowy i nawierzchnie, pobocza, zjazdy/ Zamówienie obejmuje następujące zadania tj. elementy części zamówienia: Zad.1 Remont drogi gminnej nr: 103619R Malinie przez wieś od km 0+000 do km 0+573 (dz. nr ewid. 668), Zad.2 Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w msc. Malinie (dz. nr ewid. 629) od km 0+000 do km 0+240, Zad.3 Remont drogi gminnej nr: 103614R Tuszów Narodowy - Załuże od km 0+000 do km 0+430 /dz. nr ewid: 2800,2801/ Zad.4 Remont drogi gminnej nr: 103615R Tuszów Mały - Kościół - Urząd Gminy od km 0+000 do km 0+258 /dz.nr ewid 2827/, Zad.5 Remont drogi gminnej nr: 103615R Tuszów Mały - Kościół - Urząd Gminy w km 0+357 do km 1+072, /dz. nr ewid.: 2899,2900/14/, Zad.6 Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w msc. Grochowe I /dz. nr ewid. 1746/9, 627/17/ w km 0+000 do km 0+235 Zad. 7 Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w msc. Grochowe I /dz. nr ewid. 1746/11/ w km 0+000 do km 0+095
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga: aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonywania zamówienia, a ponadto,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi zawierać co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji (wykonaniu) remontu dróg o wartości co najmniej 120 000,00 PLN każdy - CO NAJMNIEJ 2 REALIZACJE. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi drogowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Oryginał lub kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN 4) Kosztorys ofertowy uproszczony,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach