Przetargi.pl
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Sulechów

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Sulechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą, 2) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą, 3) remonty cząstkowe nawierzchni masą „na zimno”, 4) remonty cząstkowe przy użyciu recyklera, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową, 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej, 7) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, 8) likwidacja spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysami, 9) zalewanie szczelin masą zalewową. Przy szacowaniu ceny jednostkowej remontów opisanych w ppkt 1), 2), 3) oraz 4) należy przy-jąć średnią grubości ubytku w jezdni 4 cm. Miejsce wykonania prac każdorazowo wskaże Za-mawiający. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość remontów do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości prac niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. Wszystkie prace muszą być wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio roboty remontowe objęte umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w pkt 2 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 2 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o nie gorszych parametrach. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach