Przetargi.pl
Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia obejmuje remonty kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017, będących w eksploatacji i administracji Gminy Piekary Śląskie Obejmuje remonty kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2017, w zakresie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej będącej w administracji i eksploatacji Gminy Piekary Śląskie. Zakres robót obejmuje w szczególności: rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o różnych grubościach w ilości łącznej ok. 900 m2, rozbiórki nawierzchni tłuczniowych o różnych grubościach w ilości łącznej ok. 1750 m2, rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 i 8 cm, płytek i trylinki o łącznej ilości ok. 150 m2, rozbiórki krawężników w ilości ok. 60 m, rozbiórki obrzeży w ilości ok. 60 m, roboty ziemne w ilości ok. 230 m3, wykonanie podbudów w ilości ok. 2400 m2, wykonanie nawierzchni bitumicznych w ilości ok. 40 t, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w ilości ok. 250 m2, ułożenie krawężników w ilości ok. 90 m, ułożenie obrzeży w ilości ok. 70 m, montaż włazów żeliwnych w ilości ok. 20 szt., montaż pokryw żelbetowych w ilości ok. 20 kpl, montaż wpustów w ilości ok. 20 szt., montaż krat w ilości ok. 40 szt., wykonanie kanałów PVC o średnicy 160 – 200 mm w ilości ok. 50 m, wykonanie kanałów PVC o średnicy 315 mm w ilości ok. 60 m, wykonanie kanałów o średnicy 400 – 600 mm w ilości ok. 30 m, montaż studni o średnicy 800 – 1200 mm w ilości ok. 12 szt., montaż studni ściekowych w ilości ok. 12 szt., montaż cieków w ilości ok. 10 m, zgodnie z przedmiarem robót, umową i STWiORB. Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami występującymi w trakcie eksploatacji sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 2) CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017, będących w eksploatacji i administracji Gminy Piekary Śląskie Obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2017, w zakresie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej będącej w administracji i eksploatacji Gminy Piekary Śląskie. Zakres prac obejmuje w szczególności: mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ilości ok. 200 kpl, ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików ilości ok. 80 kpl, mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych z osadów w zakresie średnic od 200 do 1000 mm w ilości ok. 1140 mb, mechaniczne czyszczenie studni o średnicy 1000 mm ok. 10 szt., pompowanie przy użyciu wozu asenizacyjnego w ilości ok. 10 h, inspekcje kamerą TV z zapisem na nośniku w ilości ok. 180 m, zgodnie z preliminarzem prac i umową. Czyszczenia wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres prac i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania czyszczeń awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych czyszczeń w preliminarzu stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami występującymi w trakcie ich eksploatacji - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 3)Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ przedmiarem robót.Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i harmonogramem robót. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w 2 /dwóch/ egzemplarzach dokumentację odbiorową. 4)Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych, ziemnych, montażowych i odtworzeniowych związanych z remontami i modernizacją sieci oraz urządzeń kanalizacji deszczowej (dla części 1) 2.fizyczne wykonywanie prac polegających na czyszczeniu sieci oraz urządzeń kanalizacji deszczowej ( dla części 2) 3.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6.1,2 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 1 pkt 9 projektów umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332300-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: DLA CZĘŚCI 1 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 złotych ( sześć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. UWAGA ! od stycznia zmiana numerów kont Wadium od stycznia należy wnieść na nowy rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski SA 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525 4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. DLA CZĘŚCI 2 ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach