Przetargi.pl
Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej. Dodatkowo realizacja dwóch Budżetów Obywatelskich.

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
    Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej. Dodatkowo realizacja dwóch Budżetów Obywatelskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Południe w 2024 roku. Dodatkowo realizacja Budżetów Obywatelskich pod nazwą „Zielona Praga-Południe – mniej betonu i smogu, więcej zieleni i ławek”, „Drzewa i krzewy – Zielono na Grochowie” oraz „ Wygodnie rowerem wzdłuż Kanału Wystawowego”.Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki 10a, 10b i 10c do SWZ.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy PzpZamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 poz.1465 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności m.in.: kierowcy, cięcia nawierzchni asfaltowych, robót asfaltowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. Podstawy wykluczenia:Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane:a) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;b) w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej :a) w okresie ostatnich 5 lat przed lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych lub klasy wyższej niż gminne, obejmującą swoim zakresem: remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych o wartości brutto minimum 2 500 000,00 zł (w ramach jednej umowy trwającej przez okres min. 6 miesięcy, w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota 2 500 000,00 zł. przypadać musi na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy)b) dysponują narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia, w tym co najmniej:b.1) kocioł transportowo –produkcyjny (recykler) – 2 szt.,b.2) zagęszczarka płytowa - 400 kg - 2 szt.,b.3) walec wibracyjny samojezdny min. 800 kg - 1 szt.,b.4) piła do cięcia asfaltu – 1 szt.,b.5) koparko – ładowarka - 1szt.,b.6) samochód wywrotka - 1 szt.,b.7) samochód z dźwigiem HDS - 1 szt.,b.8) rozściełacz do rozkładania mas bitumicznych – 1 szt.,b.9) wóz ascenizacyjny przeznaczony do czyszczenia przykanalików kanalizacji deszczowej – 1 szt.,b.10) tablice prowadzące U-3c i U-3d(jodły) – po 6 szt. o dł. 180 cm każda,b.11) znaki A-14 „roboty drogowe” – 8 szt.,b.12) znaki A-12b, A-12c „zwężenie jezdni” (lewe, prawe) - po 4 szt.,b.13) zapory drogowe U-20a – 50 m.c) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:c.1) 1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót i posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach