Przetargi.pl
Remonty infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym w ramach projektu Interreg V-A LT–PL–1R–056 – przetarg V

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym w ramach projektu Interreg V-A LT–PL–1R–056 – przetarg V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na polu namiotowym Bóbr obejmujących następujące części I-IV: I. remont drewnianej wiaty „dla wodniaków” na polu namiotowym Bóbr (wymiana zniszczonych elementów dachu i odnowienie zabezpieczenia drewna, naprawa kominka, utwardzenie podłoża wewnątrz wiaty): wymiana deskowania dachu na zakład, wykonanie podłogi z kostki „brukowej” drewnianej dębowej na podsypce piaskowej, wymiana maskownic z PCV, impregnacja drewna preparatem (nieszkodliwym dla środowiska) chroniącym przed działaniem wilgoci, skrajnych temperatur, promieni UV oraz grzybów i pleśni do stosowania na wewnątrz i na zewnątrz obiektów w kolorze ciemnego brązu desek i płyt metodą kąpieli (nowe elementy), impregnacja drewna preparatem (nieszkodliwym dla środowiska) chroniącym przed działaniem wilgoci, skrajnych temperatur, promieni UV oraz grzybów i pleśni do stosowania na wewnątrz i na zewnątrz obiektów w kolorze ciemnego brązu desek i płyt metodą dwukrotnego smarowania wraz z czyszczeniem i odnowieniem (całość), remont kominka i postumentu wykonanie okładziny (obudowa kominka) z płyt kamiennych (piaskowiec i wapień miękki), licowanie komina płytkami klinkierowymi, wykonanie 92 m ogrodzenia przy wiacie. II. wykonanie nowych wiatrochronów (ustawienie drewnianych zadaszeń z ławami i stołem 6 szt. „grzybków”- na terenie pola namiotowego): wkopanie w ziemię słupów drewnianych z okrąglaków, wykonanie wykopów ręcznych wraz z zasypaniem podkopów ziemnych nieumocnionych, umieszczenie ław fundamentowych żelbetowych, umieszczenie słupów drewnianych na fundamentach z krawędziaków, wykonanie oczepów z krawędziaków - pokrycie darnicowe, deska obrzynana na zakład, wykonanie krokiewek i konstrukcji dachowych z tarcicy nasyconej, umieszczenie jętek, wykonanie ław i siedzisk drewnianych, impregnacja grzybobójcza desek, łat i listew metodą kąpieli preparatami solowymi, struganie ręczne powierzchni płaskiej drewna miękkiego z wygładzeniem powierzchni - poszycie dachowe na zakład, wykonanie ław i stołów, impregnacja drewna preparatem (nieszkodliwym dla środowiska) chroniącym przed działaniem wilgoci, skrajnych temperatur, promieni UV oraz grzybów i pleśni do stosowania na wewnątrz i na zewnątrz obiektów w kolorze ciemnego brązu metodą dwukrotnego smarowania, lakierowanie ław i stołów. III. remont domku wolontariuszy – leśniczówka Bóbr (całkowity remont wnętrza i wymiana przykrycia dachowego): wstawienie nowych drzwi zewnętrznych z wykuciem z muru, wstawienie nowych drzwi płytowych z wykuciem z muru, rozebranie podłóg białych na wpust i wymiana elementów podłóg z desek, wymiana legarów, wykonanie podłogi na gotowym belkowaniu z bali, demontaż obić ścian, wymiana instalacji elektrycznej (tablice rozdzielcze, instalacje oświetleniowe, instalacje gniazd wtykowych, wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych na ścianach i stropach, montaż płyt gipsowo-kartonowych na ścianach i stropach z położeniem gładzi gipsowej jednowarstwowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną z gruntowaniem płyt gipsowych, spoinowanych, szpachlowanych, przeróbka instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, montaż płyt gipsowo-kartonowych na ściany w łazience, ułożenie glazury na ścianie, ułożenie na podłodze terakoty, montaż ustępu z płuczką z porcelany "kompakt", montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego, montaż baterii wannowej ściennej, montaż zlewozmywaka stalowego na szafce, montaż baterii umywalkowej lub zmywakowej ściennej, dwukrotne malowanie farbą olejną, grzejników żebrowych, demontaż i montaż kolektorów słonecznych, demontaż pokrycia dach, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku , wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką, pokrycie dachu blachodachówką w arkuszach powlekaną poliestrem, ułożenie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej, wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej, wymiana elewacji drewnianej, impregnacja grzybobójcza desek, łat i listew preparatami solowymi, spoinowanie murów kamiennych z kamienia drobnego (fundament) z wykuciem spoin, wymiana elementów schodów drewnianych, wykonanie balustrady z poręczami przy zadaszeniu przy schodach, wykonanie podłogi na gotowym belkowaniu z bali pod zadaszeniem przy wejściu do budynku, wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupach z rur lub kształtowników z wbudowaniem siatki ogrodzeniowej ślimakowej z drutu ocynkowanego, impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych – belek, desek, łat i listew metodą dwukrotnego smarowania preparatem (nieszkodliwym dla środowiska) chroniącym przed działaniem wilgoci, skrajnych temperatur, promieni UV oraz grzybów i pleśni do stosowania na wewnątrz i na zewnątrz obiektów w kolorze ciemnego brązu wraz z czyszczeniem i odnowieniem. IV. remont sanitariatu (remont wnętrza, wymiana urządzeń sanitarnych, renowacja przykrycia dachowego): demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych - ustęp z miską porcelanową, umywalka, pisuar, demontaż baterii umywalkowych i zmywakowych, demontaż baterii bidetowych, demontaż baterii wannowej, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie paneli ściennych wraz z łatami montażowymi, wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych, dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem, montaż paneli ściennych PCV, ułożenie glazury na ścianie, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, ułożenie na podłodze terakoty, montaż ustępów z płuczką z porcelany "kompakt", pisuarów z zaworem spłukującym, umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem, baterii umywalkowych lub zmywakowych ściennych, brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego, baterii wannowych ściennych, ułożenie nowej warstwy gontów bitumicznych wraz z koniecznymi obróbkami, impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych - desek, łat i listew metodą dwukrotnego smarowania preparatem (nieszkodliwym dla środowiska) chroniącym przed działaniem wilgoci, skrajnych temperatur, promieni UV oraz grzybów i pleśni do stosowania na wewnątrz i na zewnątrz obiektów w kolorze ciemnego brązu wraz z czyszczeniem i odnowieniem. Remonty będą prowadzone na działce 1348, o. Downary będącej własnością Biebrzańskiego Parku Narodowego w pobliżu miejscowości Osowiec, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz zespołu osób umożliwiających wykonanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji technicznej, ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z zakresem prac zawartych w dokumentacji a cena oferty powinna uwzględniać ewentualne prace dodatkowe (w tym poprawki) niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca uwzględni wszelkie ryzyko na etapie sporządzania oferty. Umowa będzie precyzowała okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty remontowe (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). 4. Okazanie na gruncie (wizja terenowa) terenu, na którym będą prowadzone roboty remontowe nastąpi po wcześniejszym umówieniu przed złożeniem oferty. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie, zobowiązani są poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną o takiej potrzebie, nie później jednak niż na 7 dni przed terminem składania ofert. Wizja terenowa odbędzie się nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa: a) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone materiały muszą pochodzić z legalnego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. c) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, wynikłych z własnej winy, usunięcia materiałów z tych rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 6. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych, oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności wszystkie roboty budowlane, z wyjątkiem pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, jak również innych funkcji polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W/w wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) na każdą z części. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu „Remonty infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym w ramach projektu Interreg V-A LT–PL–1R–056 ” część ……….. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 4a. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – Załącznik nr 5do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w Części VIII ust. 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach