Przetargi.pl
Remonty i naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2018 roku, na część drugą zamówienia

Nadleśnictwo Człopa ogłasza przetarg

  • Adres: 78630 Człopa, ul. Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 591 063 , fax. 672 591 046
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Człopa
    ul. Mickiewicza 9
    78630 Człopa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 591 063, fax. 672 591 046
    REGON: 57006458200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organiacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2018 roku, na część drugą zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remonty i naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2018 roku, obejmujące: 1) Leśnictwa: Jagolice, Mielęcin, Mokrzyca, Przelewice, Raczyk, Wołowe Lasy, Zielony Stok, 2) Naprawa odcinka drogi leśnej poprzez ułożenie płyt drogowych na granicy oddziałów 545 i 567 oraz przygotowanie powierzchni na miejsce składowania surowca (MSS) po obu stronach naprawionego odcinka drogi, 3)Remont przepustu w leśnictwie Mokrzyca w ciągu dojazdu pożarowego nr 2, oddz. 589/605. Opis: Główny przedmiot zamówienia: Leśnictwa: 1) Leśnictwo Jagolice: a) droga ppoż. DL/A35-1, oddz. 671a - naprawa jednego odcinka o długości 440,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. b) droga leśna gruntowa DL/B25, oddz. 486n - naprawa jednego odcinka o długości 330,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. c) droga leśna gruntowa DL/B26, oddz. 553a, b - naprawa jednego odcinka o długości 160,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. d) droga leśna gruntowa oddz. 669d, c, b, f; 668b, a; 667b - naprawa jednego odcinka o długości 1 240,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. 2) Leśnictwo Mielęcin: a) droga ppoż. DL/A23, oddz. 339 d - naprawa jednego odcinka o długości 300,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. b) droga ppoż. DL/A24-1, oddz. 344a; 343b, a; 342 h,g; 355a; 354 d,f - naprawa jednego odcinka o długości 1 680,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. c) droga leśna gruntowa oddz. 343b - naprawa jednego odcinka o długości 200,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. d) droga leśna gruntowa DL/B72 oddz. 340 b, f - naprawa jednego odcinka o długości 710,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. e) droga leśna gruntowa oddz. 429b, a - naprawa jednego odcinka o długości 280,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. 3) Leśnictwo Mokrzyca: a) droga leśna gruntowa DL/B33, oddz. 575 b - naprawa jednego odcinka o długości 100,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. b) droga leśna gruntowa DL/B31, oddz 588a, b, d; 589 a, b - naprawa jednego odcinka o długości 500,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. c) droga leśna gruntowa DL/B32, oddz. 574 c, d, f, g; 575 a; 576d, f, g - naprawa jednego odcinka o długości 900,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. d) remont przepustu w leśnictwie Mokrzyca w ciągu pojazdu pożarowego nr 2, oddz. 589/605. 4) Leśnictwo Przelewice: a) droga ppoż DL/A31, oddz. 686 f, g; 654 a, b - naprawa dwóch odcinków o łącznej długości 650,00 m (300 + 350 m) i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. b) droga leśna gruntowa DL/B19-3, oddz. 652a, b - naprawa jednego odcinka o długości 400,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. c) droga leśna ppoż. DL/A32, oddz. 676 i - naprawa jednego odcinka o długości 200,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; d) droga leśna ppoż. DL/A33, oddz. 648h, j; 658d - naprawa jednego odcinka o długości 300,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; 5) Leśnictwo Raczyk: a) droga ppoż DL/A28-2, oddz. 406b, c, d - naprawa jednego odcinka o długości 300,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; b) droga ppoż DL/A30-2, oddz. 664h - naprawa jednego odcinka o długości 150,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; c) droga ppoż DL/A32-1, oddz. 639b, f - naprawa jednego odcinka o długości 300,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; d) droga ppoż DL/A32-2, oddz. 641a; 645 a, d - naprawa jednego odcinka o długości 1000,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; e) droga leśna gruntowa DL/B44 oddz. 370j - naprawa jednego odcinka o długości 100,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; f) droga leśna gruntowa DL/B49 oddz. 409g, i, l - naprawa jednego odcinka o długości 350,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; g) droga leśna gruntowa DL/B50 oddz. 378c, 404c, b - naprawa dwóch odcinków o łącznej długości 250,00 m (150+100m) i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; h) droga leśna gruntowa DL/B59 oddz. 401a, g - naprawa odcinka o długości 250,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; i) droga leśna gruntowa DL/B43 oddz. 440h - naprawa jednego odcinka o długości 250,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. 6) Leśnictwo Zielony Stok: a) droga ppoż DL/A27, oddz. 475 f, i - naprawa jednego odcinka o długości 250,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; b) droga ppoż DL/A27, oddz. 495 a - naprawa jednego odcinka o długości 10,00 m i szerokości 3,5m przygotowanie istniejącej nawierzchni, nadanie profilu drodze, naprawa mieszanką naturalną z kruszywa łamanego 0-31,5mm (kamień kruszony), zagęszczenie nawierzchni drogi sprzętem zagęszczającym po nadaniu profilu drodze, średnia grubość warstwy kruszywa 20 cm po zagęszczeniu. Ścięcie poboczy i nadanie profilu w sposób zapewniający skuteczne odwodnienie drogi. Koszt obejmuje również załadunek, przewóz i rozładunek z miejsca magazynowania do miejsca naprawy. Materiał inwestora – przewidywana ilość mieszanki na uzupełnienie ok. 19 t; c) droga leśna gruntowa DL/B23 oddz. 481 j - naprawa jednego odcinka o długości 30,00 m i szerokości 3,5m przygotowanie istniejącej nawierzchni, nadanie profilu drodze, naprawa mieszanką naturalną z kruszywa łamanego 0-31,5mm (kamień kruszony), zagęszczenie nawierzchni drogi sprzętem zagęszczającym po nadaniu profilu drodze, średnia grubość warstwy kruszywa 20 cm po zagęszczeniu. Ścięcie poboczy i nadanie profilu w sposób zapewniający skuteczne odwodnienie drogi. Koszt obejmuje również załadunek, przewóz i rozładunek z miejsca magazynowania do miejsca naprawy. Materiał Wykonawcy; d) droga leśna gruntowa DL/B38 oddz. 580 b - naprawa jednego odcinka o długości 300,00 m i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; e) droga leśna gruntowa DL/B55 oddz. 493 b - naprawa jednego odcinka o długości 30,00 m i szerokości 3,0m przygotowanie istniejącej nawierzchni, nadanie profilu drodze, naprawa mieszanką naturalną z kruszywa łamanego 0-31,5mm (kamień kruszony), zagęszczenie nawierzchni drogi sprzętem zagęszczającym po nadaniu profilu drodze, średnia grubość warstwy kruszywa 20 cm po zagęszczeniu. Ścięcie poboczy i nadanie profilu w sposób zapewniający skuteczne odwodnienie drogi. Koszt obejmuje również załadunek, przewóz i rozładunek z miejsca magazynowania do miejsca naprawy. Materiał inwestora przewidywana ilość mieszanki na uzupełnienie ok. 48 t; f) droga leśna gruntowa DL/B56 oddz. 479d, c, g; 498f, h; 564 k,m - naprawa trzech odcinków drogi o łącznej długości 850,00 m (500 + 250 +100 m) i szerokości 4,0m poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadanie profilu drodze ze spadkiem poprzecznym od 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie; g) droga leśna gruntowa DL/B56 oddz. 479f; 479c - naprawa dwóch odcinków o łącznej długości 50,00 m (25+25m) i szerokości 3,5m przygotowanie istniejącej nawierzchni, nadanie profilu drodze, naprawa mieszanką optymalną z kruszywa łamanego 0-31,5mm, zagęszczenie nawierzchni drogi sprzętem zagęszczającym po nadaniu profilu drodze, średnia grubość warstwy kruszywa 20 cm po zagęszczeniu. Ścięcie poboczy i nadanie profilu w sposób zapewniający skuteczne odwodnienie drogi. Koszt obejmuje również załadunek, przewóz i rozładunek z miejsca magazynowania do miejsca naprawy. Materiał wykonawcy; h)naprawa odcinka drogi leśnej poprzez ułożenie płyt drogowych na granicy oddziałów 545 i 567 oraz przygotowanie powierzchni na miejsce składowania surowca (MSS) po obu stronach naprawionego odcinka drogi; 1. Naprawy awaryjne dróg leśnych: 1. Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni dróg gruntowych o szerokości ok. 4 m, - przewidywana ilość dróg do profilowania ok. 5 km. Zakres robót obejmuje profilowanie i zagęszczenie nawierzchni po uprzednim usunięciu korzeni, nadaniu profilu drodze ze spadkiem poprzecznym 3-5%, wykonanie odpływów wód opadowych i dołów odparowujących w niezbędnych miejscach, zapewniających skuteczne odwodnienie. 2. Naprawa dróg leśnych mieszanką kruszywa 0/31,5 mm z kamienia naturalnego – materiał Wykonawcy. Naprawa poprzez przygotowanie istniejącej nawierzchni drogi o szerokości średnio 3,5 m, nadanie profilu drodze, uzupełnienie braków kruszywa w miejscach występowania największych ubytków wymienioną wyżej mieszanką (średnia grubość uzupełnianej warstwy kruszywa 20 cm po zagęszczeniu), ścięcie poboczy i nadanie im profilu w sposób zapewniający skuteczne odwodnienie drogi. Przewidywana łączna długość naprawianych odcinków ok. 100 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Operatorów użytych do wykonywania zamówienia maszyn – posiadających uprawnienia do wykonywania prac w tym zakresie. 2) Osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Stosowne zobowiązanie dotyczące powyższego obowiązku zawarte jest w formularzu oferta – załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Obowiązek określony w ust. 3 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3. 4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania 3) aświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70% Wartości Przedmiotu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.); 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie Oddział w Człopie Nr rachunku : 85 8944 0003 3900 3795 2000 0010 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Remonty i naprawy dróg leśnych w 2018 r.” ,w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w sekretariacie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 6. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach