Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
ul. Niepodległości 13
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
REGON: 52437000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remonty i konserwacje tras rowerowych, pieszo-rowerowych oraz elementów małej architektury na terenie lasu przy ul. Sienkiewicza w Iławie w roku 2020" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na „Remonty i konserwacje tras rowerowych, pieszo-rowerowych oraz elementów małej architektury na terenie lasu przy ul. Sienkiewicza w Iławie w roku 2020" Przedmiot zamówienia odejmuje: a) remont ścieżek utwardzonych – mechaniczne dogęszczenie wszystkich ścieżek typu single track i ścieżek rowerowych parku umiejętności oraz ścieżek pieszych, uzupełnienie miejsc rozmycia kruszywem (identycznym z pierwotnie zastosowanym) i powtórnie dogęszczenie mechanicznie za pomocą zagęszczarki o wadze 120-150 kg, szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy b) konserwacja ławek, hamaków, huśtawek, pochwytów na barierkach pomostu, wyposażenia rowerowego parku umiejętności - trzy razy w trakcie trwania umowy - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy. c) CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, CPV 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowanie terenów sportowych i rekreacyjnych 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „przedmiotem zamówienia”. 3. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w SST oraz SIWZ i wzorze umowy pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SST oraz SIWZ i wzorach umów robót oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniku nr 8 do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym ww. dokumentach 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: przywiezienie materiałów, wyrównywanie ścieżek, zagęszczanie oczyszczenie i konserwacja elementów małej architektury i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w SST na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy - §9 i §10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2024-05-10 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21