Przetargi.pl
Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-512 Opole, Obrońców Stalingradu
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    Obrońców Stalingradu 66
    45-512 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zadanie zostało podzielone na dwie odrębne części: Część 1. „Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola w zakresie obrębów: Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Groszowice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów oraz południowej części obrębu Opole do osi ulic Ozimska, Mozarta, Strzelców Bytomskich” Część 2. „Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola w zakresie obrębów : Wróblin, Zakrzów, Gosławice, Kolonia Gosławicka, Grudzice, Brzezie, Świerkle, Dobrzeń Mały, Borki, Czarnowąsy, Krzanowice oraz północnej części obrębu Opole do osi ulic Ozimska, Mozarta, Strzelców Bytomskich” Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remont nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola. W tym celu zostanie zawarta umowa ramowa z jednym wykonawcą dla każdej z wyżej wymienionych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ 12. Wadium 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł – część 1 50 000,00 zł – część 2 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być bezwarunkowa, nieodwołalna realizowana na pierwsze pisemne żądanie w terminie do 14 dni od pisemnego żądania kierowanego przez Zamawiającego oraz winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib Nazwa beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji jest następująca: MIASTO OPOLE z siedzibą w Opolu, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, NIP 7543009977, reprezentowane przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia Rozdziału 12 pkt 2 ppkt 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w Rozdziale 12 pkt 2 ppkt 1 lit. b i e. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole Bank Millenium S.A. Nr konta: 79 1160 2202 0000 0002 1551 6019 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, a dopuszczonej przez Zamawiającego, należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole pok. nr 314 – w formie oryginału, ponadto Wykonawca dołączy kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty i połączy ją z ofertą w sposób trwały. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy data wpływu na rachunek zamawiającego – uznanie rachunku nastąpi przed upływem terminu składnia ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę ma charakter informacyjny, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nastąpi zgodnie z pkt 3 ppkt 3 niniejszego Rozdziału przed upływem terminu składnia ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach wskazanych w u.p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach