Przetargi.pl
Remonty fragmentów jezdni ulic

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty fragmentów jezdni ulic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót są remonty fragmentów jezdni ulic w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra . 7.1. Opis przedmiotu zamówienia: 7.1.1.wykonanie frezowania na zimno istniejących nawierzchni bitumicznych (pow. poszczególnych fragmentów od 20 m2) wraz z nadaniem właściwych spadków podłużnych i poprzecznych, średnia grubość warstwy 4 cm z odwiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez inwestora - suma powierzchni ca do 6400 m2, 7.1.2. wyrównanie istniejących nawierzchni po frezowaniu mieszanką betonu asfaltowego ca - do 190,0 t, 7.1.3. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki betonu asfaltowego - suma powierzchni ca do 6 400 m2, 7.1.4. regulacja pionowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych z częściową wymianą kratek, włazów lub skrzynek na powierzchni remontowanych fragmentów, 7.1.5. wymiana krawężnika betonowego 15x30 cm - suma długości ca do 40 m, 7.1.6. odtworzenie oznakowania poziomego - suma powierzchni ca do 100 m2. 7.1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 7.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zawartą w załączniku nr 10 do SIWZ. 7.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy : 1) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; 2) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 3) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. 4) harmonogram rzeczowo - finansowy; 7.4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gawarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach