Przetargi.pl
Remonty dróg na terenie Gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg na terenie Gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu drogi i zabezpieczenia skarpy przy ul. Pilarzy oraz przy ul. Barujec w Brennej, remontu nawierzchni i odwodniania ul. Jatny w Brennej oraz ul. Dzielowy w Górkach Wielkich. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj.: a) Część I – remont drogi i zabezpieczenia skarpy przy ul. Pilarzy w Brennej: - korytowanie pod narzut kamienny - 32 m3, - wykonanie narzutu na skarpie drogi z bloków kamiennych przelewanych betonem - 32 m3, - zasypka terenu pomiędzy narzutem a drogą i odtworzenie skarpy – 20m3. Początek remontowanego odcinka od km 1+012 na odcinku 15 metrów. b) Część II – remont drogi i zabezpieczenia skarpy przy ul. Barujec w Brennej: - korytowanie pod kosz kamienno-siatkowy oraz narzut kamienny – 36,40 m3, - ułożenie w wykopie koszy kamienno-siatkowych – 19,80 m3, - wykonanie narzutu na skarpie drogi z bloków kamiennych przelewanych betonem – 1,6 m3, - wzmocnienie skarpy geowłókniną43,20 m2, - zasypka terenu pomiędzy narzutem a drogą i odtworzenie skarpy – 15,60 m3. Początek remontowanego odcinka od km 0+150 na odcinku 14 metrów. c) Część III – remont nawierzchni i odwodnienia ul. Jatny w Brennej - czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową, - uzupełnienie braków w nawierzchni masą asfaltową , - ścinanie i profilowanie poboczy na całej długości drogi na szerokość 30 cm, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - wymiana zniszczonego odwodnienia liniowego na całym remontowanym odcinku drogi, - profilowanie poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, - montaż barier energochłonnych na odcinku 40 metrów. Początek remontowanego odcinka od mostu LNI – 21 w km 1-328 na odcinku 180 metrów. d) Część IV – remont nawierzchni i odwodnienia ul. Dzielowy w Górkach Wielkich - ścinanie i profilowanie podłoża i poboczy na całej długości drogi na szerokość 3,2 m, powierzchnia 1.328 m2, - stabilizacja istniejącej podbudowy cementem lub płynami stabilizującymi na długości 90 metrów i szerokość 3,2 m, powierzchnia 1.328 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, powierzchnia 1.328 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - profilowanie poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, powierzchnia 249m2, - na końcowym odcinku należy zabudować studnię chłonną fi 1.000 mm o głębokości 3 m, - czyszczenie i odtworzenie rowu na odcinku 312 metrów. Początek remontowanego odcinka od drogi powiatowej ul. Bielska na odcinku 415 metrów. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub kilka wybranych części lub na wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia oraz zakres zamówienia został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załączniki nr 1a oraz nr 1d do SIWZ – w zależności od części zamówienia na którą składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 5 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4a do nr 4b do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach