Przetargi.pl
„Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica uszkodzonych podczas powodzi w 2013 roku”

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48334726200 , fax. +48334726262
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. +48334726200, fax. +48334726262
    REGON: 072182255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica uszkodzonych podczas powodzi w 2013 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na: remontach dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica uszkodzonych podczas powodzi w 2013r. Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg gminnych w niżej wymienionych sołectwach: CZĘŚĆ I zamówienia „Remont drogi gminnej (Dworcowa) nr 490157 w km od 0+014 do 0+357, 490159 w km od 0+005 do 0+252, 490143S w km od 0+404 do 0+474 w sołectwach Grodziec i Świętoszówka” - uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. CZĘŚĆ II zamówienia „Remont drogi gminnej nr 490170S (Pielgrzymkowa) w km od 1+547 do 2+010 w sołectwie Bielowicko” – uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. CZĘŚĆ III zamówienia „Remont drogi gminnej nr 490010S (Czyrna) w km od 0+801 do 0+991 w sołectwie Jasienica” – uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. CZĘŚĆ IV zamówienia „Remont drogi gminnej nr 490120S (Sportowa) w km od 0+460 do 0+920 w sołectwie Biery” – uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. CZĘŚĆ V zamówienia „Remont drogi gminnej nr 490402S (Wygrabowicka) w km od 0+001,5 do 0+574,5 w sołectwie Międzyrzecze Górne” – uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. CZĘŚĆ VI zamówienia „Remont drogi gminnej (Od pętli w kierunku Jasienicy) nr 490195S w km od 0+002 do 0+252 i 490185S w km 0+751 do 1+010S w sołectwie Łazy” – uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Dla części 1 zamówienia – 12 000,00 zł. Dla części 2 zamówienia – 6 000,00 zł. Dla części 3 zamówienia – 3 500,00 zł. Dla części 4 zamówienia – 6 500,00 zł. Dla części 5 zamówienia – 5 900,00 zł. Dla części 6 zamówienia – 6 600,00 zł. 2. wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jasienicy nr konta: 82 8117 0003 0000 0101 2000 0100 tytułem: „Postępowanie przetargowe, nr sprawy ZP.271.38.2018”. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na w/w konto. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych w treści art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a) ustalać beneficjenta gwarancji, b) określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich – określoną w SIWZ, c) określać termin ważności gwarancji – określony w SIWZ, d) określać przedmiot gwarancji – określony w SIWZ, e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Pełnomocnika Zamawiającego. 7. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez Pełnomocnika (lidera) lub jednego z wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile wynika to ze stosownego umocowania (np. pełnomocnictwa, umowy konsorcjum).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5. przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018r. poz. 798 ze zm.) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach