Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    Wojska Polskiego 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Remoncie dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r. 3.2. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie w szczególności: 3.2.1 Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej Nr 102119L od km 1+550 do km 2+050 w miejscowości Krasew, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017r. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,500 km; b) Roboty remontowe – cięcia piłą nawierzchni bitumicznych (włączenia) – 16m c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjna - 2787,36m2 d) Wykonanie koryta na poszerzeniach -972,72 m2 e) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 972,72m2; f) Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszyw łamanych, warstwa dolna po zagęszczeniu 18 cm, powierzchnia 615,60m2; g) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm, powierzchnia 588,24m2; h) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 18 cm, powierzchnia 1991,76m2; i) Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy – 2540,00 j) Wykonanie Nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych –warstwa wiążąca 4 cm powierzchnia -2540,00 m2; k) Wykonanie Nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych – warstwa ścieralna – 4 cm -2500,00 m2; l) Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami - 115m3 m) Wykonanie pobocza utwardzonego z kruszywa łamanego, warstwa po zagęszczeniu 15 cm, powierzchnia 500,00 m2; n) Zamontowanie słupków do znaków drogowych – 2 szt. o) Przymocowanie znaków drogowych 2 szt. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia w związku z powyższym zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.2.2 Zadanie nr 2: Remont drogi gminnej Nr 102279L w miejscowości Maruszewiec Pofolwarczny od km 0+000 do km +463 uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017r. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,496 km; b) Roboty remontowe – cięcia piłą nawierzchni bitumicznych (włączenia) – 24m c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjna – 2480,0m2 d) Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszyw łamanych, warstwa dolna po zagęszczeniu 18 cm, powierzchnia 2182,40m2; e) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm, powierzchnia 2063,36m2; f) Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy – 2023,68m2 g) Wykonanie Nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych –warstwa wiążąca 4 cm powierzchnia -2023,68 m2; h) Wykonanie Nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych – warstwa ścieralna – 4 cm , powierzchnia -1984,00 m2; i) Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami - 114,08m3 j) Wykonanie pobocza utwardzonego z kruszywa łamanego, warstwa po zagęszczeniu 15 cm - powierzchnia 496,00 m2; k) Zamontowanie słupków do znaków drogowych – 2 szt. l) Przymocowanie znaków drogowych 2 szt. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia w związku z powyższym zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załączniki od 1a do 1i do SIWZ, w skład której wchodzą:  Opis techniczny  Przedmiary robót,  Mapy, rysunki. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach