Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
Rynek 8
42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
REGON: 27625879900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg gminnych i chodników oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów dróg gminnych i chodników oraz wykonaniu dojazdów do działek budowlanych, obejmujące w szczególności: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, b) naprawę dróg o nawierzchni nieulepszonej, c) remont chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (Załącznik nr 9 do SIWZ). Przy realizacji zamówienia Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji, polegającego na tym, że wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn jednostek faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca nie będzie wysuwał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy orientacyjne ilości robót założone przez Zamawiającego w przedmiarze robót nie będą odpowiadać ilości robót faktycznie zleconych Wykonawcy do wykonania. Zamawiający zakłada wykonanie następujących robót: A) roboty nawierzchniowe masą mineralno-bitumiczną – 81 t, B) naprawa dróg o nawierzchni nieulepszonej – 1200 m2, C) remont chodników – 10 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Kosztorys ofertowy sporządzony poprzez wypełnienie przedmiaru robót (Załącznik nr 9 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
Dodano: 2024-04-29 - Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Dodano: 2024-04-26 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
Dodano: 2024-04-02 - Remonty dróg powiatowych w roku 2024
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku z podziałem na części (zadania).
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część 1: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 – strefa południowa
Dodano: 2024-03-18 - Remonty cząstkowe oraz wypełnienie asfaltem przestrzeni pomiędzy płytami drogowymi w roku 2024.
Dodano: 2024-03-11 - „Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2024 r.”
Dodano: 2024-03-07