Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 066 200 , fax. 774 066 228
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 066 200, fax. 774 066 228
    REGON: 52652900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1) Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Prudnik, mieszanką mineralno-asfaltową zgodnie z warunkami zamówienia i specyfikacjami technicznymi przy ubytkach: a) do 5 m2 – orientacyjny zakres zamówienia 425,00 m2 ; b) od 5 m2 do 50 m2 – orientacyjny zakres zamówienia 425,00 m2; c) powyżej 50 m2 – orientacyjny zakres zamówienia 1 000,00 m2. 1) Remont drogi gminnej wewnętrznej Nr 738 w Moszczance. Zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Remont drogi gminnej w Rudziczce. Zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4) Remont drogi gminnej Nr 309 we wsi Wierzbiec. Zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5) Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej w Wierzbcu. Zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6) Modernizacja drogi gminnej w Rudziczce – działka Nr 859/3 i 859/1. Zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Formularz nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach