Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
- Data zamieszczenia: 2019-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
ul. Iłżecka 37
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
REGON: 29101853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w Powiecie Ostrowieckim w roku 2019” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty drogowe związane z uzupełnianiem ubytków nawierzchni jezdnych dróg powiatowych o konstrukcji z masy bitumicznej, remonty cząstkowe z otaczarki i recyklera oraz remont spękań przy pomocy emulsji asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa Umowa stanowiąca załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł w terminie do 05.03.2019r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wnoszone: a) pieniądzu w formie: - przelewu bankowego na konto Starostwa Powiatowego Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 b) poręczeniach bankowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych c) gwarancjach bankowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych d) gwarancjach ubezpieczeniowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, będzie decydować termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Przed upływem terminu składania ofert Oryginał należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączyć należy ponadto: 1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 8 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego – 2021 rok.
Dodano: 2021-05-13 - Część I „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2021 r.” Część II „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice w 2021 r.”
Dodano: 2021-01-13 - Część I „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2021 r.” Część II „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice w 2021 r.”
Dodano: 2020-11-23 - Wykonanie robót odwodniających w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego
Dodano: 2020-09-18 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w Powiecie Ostrowieckim w roku 2020
Dodano: 2020-03-19 - „Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego – 2020 rok”
Dodano: 2020-03-11 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w Powiecie Ostrowieckim w roku 2020
Dodano: 2020-02-20 - Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w Starachowicach w 2020 r.
Dodano: 2019-11-21 - „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice w 2020 r.”
Dodano: 2019-11-21 - Wykonanie robót odwodniających w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego
Dodano: 2019-09-16