Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4785302 , fax. 32 4785350
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4785302, fax. 32 4785350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 8 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań – w okresie letnim, około 500 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 1 000 m2, uzupełnienie ubytków frezem około 1 000 m2, uzupełnienie ubytków kruszywem około 1 000 m2, wymiana podbudowy około 500 m2. Powierzchnia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie trwania umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia równolegle robót na drogach i ulicach pod oznakowanie poziome oraz na pozostałych w co najmniej 2 różnych częściach miasta jednocześnie. Wykaz dróg i ulic do remontu cząstkowego w pierwszej kolejności, czyli wszystkich przeznaczonych pod oznakowanie poziome zostanie przekazany niezwłocznie po podpisaniu umowy protokołem przez inspektora wraz z terminem ich wykonania. Wykaz pozostałych dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego będzie przekazywany protokołami, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania. W formularzu oferty Wykonawca obowiązany jest podać lokalizację placu do składowania destruktu asfaltowego, który ma być terenem ogrodzonym i zamkniętym. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające dysponowanie placem na którym będzie składowany destrukt asfaltowy (tj. akt własności, umowa najmu, dzierżawy itp.). Powyższe roboty będą wykonywane do wykorzystania środków przeznaczonych na zadanie. W przypadku powstałych pojedynczych wyrw na jezdniach zagrażających bezpieczeństwu ruchu Wykonawca zobowiązany jest w trybie natychmiastowym, od momentu powzięcia informacji od Zamawiającego, tj. Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji oraz Ośrodka Dyżurnego Straży Miejskiej, najpóźniej do 1 h, dokonać skutecznego, zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, zabezpieczenia, oznakowania lub usunięcia zagrożenia poprzez dokonanie stosownego remontu cząstkowego. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wykonania polecenia do Wydziału IKI lub ODSM. Wymaga się od Wykonawcy bycia w dyspozycji całą dobę na każdorazowe polecenie Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji i Ośrodka Dyżurnego Straży Miejskiej. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przekazać dane osobowe wraz z numerem telefonu osoby odpowiedzialnej do kontaktu z Zamawiającym (Wydziałem IKI, ODSM). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz, który posłuży do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty - załącznik nr 1a, 3) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach określonych w art. 22a ustawy PZP, 4) kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót wg załącznika nr 11 - 16. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysów uproszczonych zawierających podstawę podanej wyceny, stawkę roboczogodziny, narzuty, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tych kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym (np. pozycja z KNR), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r. poz. 847) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, 6) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach