Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Kartuzy

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Kartuzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) oznakowanie i przedmiar miejsca robót, 2) wykonanie rozbiórki uszkodzonej nawierzchni przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych o szerokości 1,0 m i grubości nie mniejszej niż 4 cm w miejscach wyznaczonych na ogólnej powierzchni 1.800,00 m2 (ok ⅓ na terenie miasta), 3) wykonanie ręcznej rozbiórki uszkodzonej nawierzchni o grubości do 20cm na ogólnej powierzchni 100 m2 , 4) wykonanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5, 5) regulacja wpustów ulicznych 10 szt, 6) regulacja zaworów 9szt, 7) regulacja włazów ulicznych 9 szt, 8) odwiezienie urobku na miejsce wskazane przez zamawiającego – do 6 km, 9) posmarowanie krawędzi oraz powierzchni wyciętych miejsc emulsją asfaltową, 10) zalanie krawędzi styku łaty i starej nawierzchni emulsją asfaltową, 11) uzupełnienie nawierzchni masą bitumiczną na ciepło zgodnie z potrzebami; 4cm warstwa ścieralna jako minimalny parametr, 12) uzupełnienie i niezagęszczenie rozebranych nawierzchni masą bitumiczną na ciepło zgodnie z potrzebami; warstwa wiążąca 4cm + 4cm warstwa ścieralna jako minimalny parametr, 13) uporządkowanie terenu. 3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy maksymalnie o 20 %, 2) zmiany ilości poszczególnych ilości i kategorii robót przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kalkulacji ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną