Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w Powiecie Jędrzejowskim emulsją asfaltową i grysami.

Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, Okrzei 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 386-14-26 , fax. 41 386-11-71
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych
    Okrzei 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 386-14-26, fax. 41 386-11-71
    REGON: 299943379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/004/004/003

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w Powiecie Jędrzejowskim emulsją asfaltową i grysami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin: MAŁOGOSZCZ, NAGŁOWICE, OKSA w ilości szacunkowej 110 MgRemonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin:JĘDRZEJÓW, IMIELNO, SOBKÓW w ilości szacunkowej 125 MgRemonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin:SĘDZISZÓW, WODZISŁAW, SŁUPIA w ilości szacunkowej 115 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następujących wysokościach:Cześć 1 zamówienia: Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin: MAŁOGOSZCZ, NAGŁOWICE, OKSA w ilości szacunkowej 110 MgWadium w wysokości 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta i 00/100 złotych)Część 2 zamówienia: Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin:JĘDRZEJÓW, IMIELNO, SOBKÓW w ilości szacunkowej 125 MgWadium w wysokości 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta i 00/100 złotych)Część 3 zamówienia: Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gmin:SĘDZISZÓW, WODZISŁAW, SŁUPIA w ilości szacunkowej 115 MgWadium w wysokości 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta i 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolność technicznaWykonawca musi wykazać, że posiada/dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. remonterem.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej taką ilością remonterów wyposażonych w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszyw, które pozwolą mu terminowo wykonać zamówienie oraz dołącza informację o sposobie dysponowania nimi Wykonawca będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie.b) dotyczącej Wykonawcy (zdolność zawodowa Wykonawcy):Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej:Wykonanie minimum dwóch robót budowlanych (min. dwie umowy z Zamawiającym) polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych emulsja i grysami o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt. a, musi wykazać w całości przynajmniej jeden z wykonawców.c) dotyczącej osób (zdolność zawodowa osób):Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymują się kwalifikacjami zawodowymi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musza być dostępne na etapie realizacji zamówienia, i spełniają następujące wymagania:•Kierownik budowy: liczba osób: 1Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt. b, musi wykazać w całości przynajmniej jeden z wykonawców.5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach