Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Zarząd Powiatu Legnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Plac Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 243 560 , fax. 767 243 406
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Legnickiego
    Plac Słowiański 1
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 243 560, fax. 767 243 406
    REGON: 39064720000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ciągów dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej w ilości 2500 Mg, na terenach gmin: Chojnów, Miłkowice, Krotoszyce, Prochowice, Kunice, Ruja, Legnickie Pole oraz miast: Prochowice i Chojnów, powiat legnicki, województwo dolnośląskie, w tym: 1) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - mechaniczny sposób wbudowania - 1250 Mg w części 1 oraz 1250 Mg w części 2; 2) roboty zabezpieczające i porządkowe: a) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót (zamawiający wymaga zabezpieczenia robót oddzielnym pojazdem z tablicą zamykającą U-26c dla każdej jednostki remontowej), b) ustawienie i utrzymanie na czas robót oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, c) oznakowanie wyremontowanych odcinków dróg znakami A-28 (sypki żwir) i utrzymanie oznakowania przez okres dwóch tygodni od wykonania remontu, d) pozostałe roboty wynikające ze specyfikacji technicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 26 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy) - dotyczy wykonawców składających ofertę na obie części zamówienia lub 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy) w przypadku wykonawców składających ofertę na jedną część zamówienia 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 55 1560 0013 2860 6494 4000 0002 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp; 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert. 6.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę i dołączone do oferty. Natomiast oryginał należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy; 2)dowód wpłaty wadium; 3)ewentualne pełnomocnictwo; 4)formularz cenowy 1a lub 1b, lub 1c; 5)ewentualne zobowiązanie innego podmiotu; 6)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca jest zobowiązany złożyć na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp (w oryginale) najpóźniej w terminie do 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach