Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin w dwóch technologiach: 1) mieszanką mineralno-asfaltową ze stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych lub mieszanką mineralno-asfaltową ze stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych z naruszeniem podbudowy i ewentualnym uzupełnieniem podbudowy kruszywem drogowym, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącą integralną część niniejszej umowy. Remont odbywać się będzie sukcesywnie w miejscach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Zakres prac obejmuje naprawę do 3500 m2 nawierzchni bitumicznych. 2) przez uszczelnienie zalewą asfaltową podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącą integralną część niniejszej umowy. Remont odbywać się będzie sukcesywnie w miejscach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Zakres prac obejmuje naprawę do 1500 mb nawierzchni bitumicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SST i Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie takie należy określić w formularzu oferty. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty budowlane związane z: a) obsługą sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia; b) wykonaniem wszelkich prac fizycznych związanych z przygotowaniem nawierzchni do naprawy, rozłożeniem mieszanki mineralno-asfaltowej; c) wykonaniem innych robót i usług nie wymienionych w lit. a i b związanych z realizacją zamówienia. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie 4) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach