Przetargi.pl
Remonty cząstkowe i bieżące ulic i dróg gminnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2020 roku.

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe i bieżące ulic i dróg gminnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Janów Lubelski. 1.1. Zakres prac: 1) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni lub wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszankami asfaltu lanego MA11 – w ilości 500 m2, obejmuje: – remont, z ręcznym obcinaniem krawędzi wyboje o głębokości 4 cm (100kg/m2), – cięcie nawierzchni przy użyciu piły do cięcia asfaltu lub frezowanie za pomocą frezarki na głębokości 4 cm, wywiezienie rumoszu i zagospodarowanie przez wykonawcę, – ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki asfaltowej średniej gr. 4 cm, skropienie dna ubytku oraz posmarowanie ścianek emulsją asfaltową, zamknięcie styku nawierzchni i uszczelnienie brzegów przy użyciu emulsji asfaltowej, 2) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych i parkingów z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 8 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem – w ilości 500 m2, obejmuje: – oczyszczenie miejsc zapadniętych lub uszkodzonych, – uzupełnienie podsypki cementowo – piaskowej, – w przypadku braku w nawierzchni, uzupełnienie kostki, – zagęszczenie nawierzchni, wyrównanie do powierzchni, 3) wykonanie regulacji wysokościowej studni kanalizacji sanitarnej – w ilości 10 szt., obejmuje: – regulację studni kanalizacyjnych na pierścieniu z frezowaniem nawierzchni wokół studni, – odtworzenie nawierzchni ubytku wokół włazów studni masą mineralno – bitumiczną wraz zagęszczeniem o szerokości wokół studni 0,5 m, alternatywnie uzupełnienie ubytku kostką betonową na podsypce cementowo piaskowej, 4) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych wyboje do 5 cm – w ilości 970 m2, obejmuje: – wyrównanie terenu przeznaczonego do remontu, – oczyszczenie naprawionego miejsca, – wypełnienie naprawianego miejsca kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm, – mechaniczne zagęszczenie tłucznia. 1.2. Podane zakresy poszczególnych robót są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o remonty cząstkowe dróg przeprowadzone w latach ubiegłych. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Podane zakresy robót mogą ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie zakresu). 1.3. Rzeczywista wielkość zleconych remontów wynikać będzie z potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego. 1.4. Wykonywanie usługi odbywać się będzie na podstawie pisemnych, telefonicznych, lub przekazywanych pocztą elektroniczną zleceń od zamawiającego, określających rodzaj robót, miejsce i czas wykonania. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów i surowców własnych, pełnowartościowych oraz posiadających świadectwo jakości. 1.6. Materiały użyte do wykonania robót powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 1.7. Na każde wezwanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do poszczególnych materiałów: kopie faktur zakupu wraz z certyfikatem na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 1.8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, systemu drenarskiego, wodociągów i gazociągów, słupów linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i innych instalacji spowodowane przez niego lub podwykonawców podczas wykonywania robót. 1.9. Wykonawca naprawi wszelkie uszkodzenia na własny koszt. 1.10.Wykonawca zapewni odpowiednie zabezpieczenie terenu na czas wykonywania robót oraz bezpieczeństwo ruchu poprzez zastosowanie odpowiedniego oznakowania drogowego zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego. 1.11.Ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót, przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Podstawę wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru robót wraz z obmiarem. 1.12.Wykonawca, który zostanie wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się do wykonania powierzonego zadania w zakresie etapu I (remonty wiosenne – uszkodzenia nawierzchni powstałe po sezonie zimowym) do dnia 8 kwietnia 2020 r. przy odpowiednich warunkach atmosferycznych. W ciągu roku w zależności od potrzeb sukcesywnie zlecane będą remonty cząstkowe uzupełniające na drogach gminnych zgodnie z zakresem zamówienia (etap II). 1.13.W przypadku utrzymywania się zimowej aury lub innych utrudnień np. nieuruchomione asfaltownie, termin ostatecznego wykonania zadania – etapu I – może zostać przedłużony. 2. Sposób realizacji zamówienia opisano szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1. stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach