Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala”

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26624 Kowala, Kowala
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala
    26624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym dróg gminnych w gminie Kowala zgodnie z przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynoszącej minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium winno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003, prowadzony z adnotacją: „Wadium - nr sprawy ZPK.271.20.14.2018 Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala’’ Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty. - Wypełniony druk oferty - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. - Oświadczenia wymienione w pkt 8.1.1, 8.1.2 niniejszej specyfikacji. - Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). - Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (dotyczy Wykonawców, którzy udzielili pełnomocnictw innym osobom). - Osoby fizyczne prowadzący działalność gospodarczą wraz z ofertą składają Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych – zał. nr 5 SIWZ - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem, w przypadku nieprawidłowego oznaczenia koperty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach