Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Miedźna”

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Miedźna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych na terenie Gminy Miedźna tj.: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, grysową zamkniętą -max. grubość mieszanki 5 cm, b) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczonym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - wyrównanie podbudowy tłuczniem dla łat przekraczających grubość 5 cm i dróg tłuczniowych, c) regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, d) regulacja pionowa włazów kanałowych, e) wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pokrywą nastudzienną i pierścieniem odciążającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1b ustawy PZP dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej — załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach