Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
REGON: 00052605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, ziemnej. Część II Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych klinkieru i innych elementów betonowych, kamiennych. A.3. Opis przedmiotu zamówienia: Część I Kody CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez: 1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem. 4. Uzupełnienie podbudowy tłuczniem. 5. Odtworzenie podbudowy. 6. Frezowanie nawierzchni. 7. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, ziemnej i uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną. 8. Wymianę uszkodzonych krawężników. 9. Wykonanie ścinki poboczy. 10. Wykonanie i likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno - asfaltowej. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo przekazywane do ręki właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu niezwłocznie oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego przetargu. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - zał. nr 10 do SIWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku. Specyfikacja techniczna - zał. nr 9 do SIWZ; Część II Kody CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanych z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie spoin. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego ww. nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo przekazywane do ręki właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu niezwłocznie oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego przetargu. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - zał. nr 10 do SIWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku. Specyfikacja techniczna - zał. nr 9 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2.000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych 0/100) dla I części zamówienia oraz 900,00 zł brutto (dziewięćset złotych 0/100) dla II części zamówienia. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 Ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego, tak aby znalazły się one na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Nr rachunku Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o w Kłodzku, nr konta 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 z adnotacją:Wadium - Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta, cz. I lub cz. II. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 Ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ O NR INWENTARZOWYM DL 12/2.3 W LEŚNICTWIE UNISŁAW Z DOSTOSOWANIEM JEJ DO POTRZEB PPOŻ
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SIEDZIBY LEŚNICTWA GLINIK I NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ KOMPLEKSU LEŚNEGO W LEŚNICTWIE GLINIK
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 114453D w Ciechanowicach od km 0+000 do km 0+180 i od km 0+215 do km 0+355 [powódź czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1971D polegająca na budowie chodnika ul. Tyniecka w miejscowości Domasław
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont targowiska miejskiego i chodników - etap obejmujący ulice Głogowską i Plac Wolności
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3364 D w Sokołowsku - od km 0+960 do km 2+400 - gm. Mieroszów
Dodano: 2016-07-18 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI UL. LEŚNEJ, DZ. NR EW. 253, WRAZ Z WŁĄCZENIEM DO UL. WROCŁAWSKIEJ, DZ. NR EW. 248 W MIEJSCOWOŚCI DOMASZCZYN, GM. DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-07-15 - Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na części - część I.
Dodano: 2016-07-14 - Remont ulicy Głównej w Kowarach w km odcinek I 0+000 - 0+385, odcinek II 0+523 - 1+062,50 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.). [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej ul. H. Sawickiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja ul. Hanki Sawickiej w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2016-07-13