Przetargi.pl
Remonty budynków, mieszkań komunalnych oraz lokali użytkowych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 – Budynki mieszkalne komunalne Zadanie nr 2 – Mieszkania komunalne Zadanie nr 3 – Lokale użytkowe Zadanie nr 4 – Remont Placu Targowego

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty budynków, mieszkań komunalnych oraz lokali użytkowych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 – Budynki mieszkalne komunalne Zadanie nr 2 – Mieszkania komunalne Zadanie nr 3 – Lokale użytkowe Zadanie nr 4 – Remont Placu Targowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Budynki mieszkalne komunalne: 1. ul. Kochanowskiego 12 • wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej oraz uzupełnienie ziemi i posianie trawy na terenie od strony północnej budynku • remont elektrycznej tablicy rozdzielczej z przekładnikami i tablicy łącza kablowego wraz z wymianą aparatów , skrzynek i drzwiczek • wymiana opraw oświetleniowych na korytarzach na lampy LED z czujnikiem ruchu • wykonanie daszka nad wejściem głównym do budynku 2. ul. Zamkowa 2a • wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody • utwardzenie placu dla odpadów komunalnych oraz wykonanie utwardzonego dojazdu 3. ul. Kościelna 3 • malowanie klatki schodowej do mieszkań 4. ul. Dąbrowskiej 10A • montaż ławek 3 kpl. oraz koszy na śmieci – 3 szt. 5. ul. Św. Barbary 1 • malowanie klatki schodowej • wymiana opraw oświetleniowych sufitowych Zadanie nr 2 – Mieszkania komunalne 1/ ul. Sikorskiego 7/10 - malowanie , wymiana okien, uzupełnienie stolarki drzwiowej, uzupełnienie płytek ceramicznych w łazience, wymiana wc kompakt. 2/ ul. Kochanowskiego 6/47 - wymiana stolarki okiennej, uzupełnienie mozaiki parkietowej, cyklinowanie, wymiana zużytych urządzeń technicznych, uzupełnienie brakującego tynku. 3/ ul. Wyspiańskiego 18/26 - remont podłóg, malowanie, wymiana urządzeń : bez baterii wannowej, kuchenki gazowej czteropalnikowej oraz piecyka gazowego do podgrzewu wody. 4/ ul. Kochanowskiego 12/5 - malowanie, odnowienie stolarki drzwiowej, wymiana wykładziny PCV, wymiana baterii zlewozmywakowej. 5/ ul. Kwiatkowskiego 3A/35 - malowanie, uzupełnienie listew przyściennych. Zadanie nr 3 – Lokale użytkowe 1. Budynek użytkowy ul. Sandomierska 27 – remont wew. inst. wod-kan. w łazienkach I p. segment północny, remont kominów (5 szt.) oraz gzymsów od strony północnej. 2. Budynek użytkowy ul. Warszawska 310B – remont tynków kominów ponad dachem. 3. Budynek użytkowy Pl. B. Głowackiego 38 – remont balkonu od strony chodnika, naprawa pęknięć elewacji od strony zachodniej (tył budynku) 4. Budynek użytkowy ul. Przemysłowa 1 – wymiana stolarki drzwiowej, remont pomieszczenia socjalnego, wykonanie oświetlenia na klatce schodowej, montaż kaloryfera wraz z instalacją c.o. w przedsionku, remont altany na śmieci. Zadanie nr 4 – Remont Placu Targowego - remont wewnętrznej drogi komunikacyjnej, utwardzenie terenu placu. UWAGA: Wykonawca zadania nr 4 powinien uwzględnić, że handel odbywa się w dniach: środa, sobota, niedziela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1- 2 300,00 zł /słownie: dwa tysiące trzysta złotych/ Zadanie 2- 800,00 zł /słownie: osiemset złotych/ Zadanie 3 - 700,00 zł /słownie: siedemset złotych/Zadanie 4 - 1 600,00 /słownie: jeden tysiąc sześćset złotych/. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach