Przetargi.pl
Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Mrągowo w 2019 roku”

Gmina Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 412 924 , fax. 897 412 924
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrągowo
    ul. Królewiecka
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 412 924, fax. 897 412 924
    REGON: 51074276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Mrągowo w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty bieżące to remonty cząstkowe nawierzchni stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco w zależności od potrzeb, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów oraz zagłębień i osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę nawierzchni dróg gruntowych materiałem dostarczonym przez Wykonawcę: pospółką , mieszanką kruszywa łamanego gruzem kruszonym. Dojazd Wykonawcy do miejsca naprawy drogi oraz powrót do bazy winien być uwzględniony w cenach jednostkowych i nie podlega dodatkowej wycenie. Jezdnia drogi powinna mieć pochylenie poprzeczne umożliwiające sprawny spływ wody. Pochylenie poprzeczne jezdni powinno wynosić nie mniej niż: 1) 3,0% - nawierzchni twardej nie ulepszonej, 2) 4,0% - nawierzchni gruntowej.  W zakresie napraw lokalnych uszkodzeń nawierzchni zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac :  wykonanie prac przygotowawczych,  profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża,  rozścielenie i wypełnienie ubytków nawierzchni gruzem budowlanym o gr.5-12 cm oraz jego zagęszczenie - wyrównanie naprawianych miejsc (powierzchni) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża,  rozścielenie i zagęszczenie pospółki o gr. 5 cm na warstwie ułożonego gruzu.  W zakresie napraw lokalnych uszkodzeń nawierzchni pospółką, lub mieszanką kruszywa łamanego zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac:  wykonanie prac przygotowawczych,  profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża gruntowego,  równomierne rozścielenie dostarczonej pospółki , mieszanki kruszywa łamanego przy pomocy równiarki samojezdnej lub spycharko - koparki do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego,  zagęszczenie pospółki, mieszanki kruszywa łamanego.  Konserwacja nawierzchni dróg obejmuje naprawę drogi gruntowej poprzez profilowanie nawierzchni, (wbudowanie materiału) , profilowanie drogi w celu nadania odpowiedniego profilu , zagęszczenie przy użyciu walca. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W zakresie konserwacji dróg zamówienie obejmuje roboty drogowe polegające na: okresowym wykonywaniu konserwacji przez równanie i zagęszczanie dwukrotnie odcinków dróg o nawierzchni gruntowo - żwirowej oraz z żużlu paleniskowego na terenie Gminy Mrągowo. Zakres konserwacji obejmuje: równanie i profilowanie, zagęszczanie mechaniczne nawierzchni dróg , przez okres od momentu podpisania umowy do 31.12.2019r. 1. Przez profilowanie nawierzchni rozumie się wyrównywanie podłużne i poprzeczne drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków odtwarzające profil podłużny i profil poprzeczny daszkowy lub jednostronny stosownie do warunków w terenie oraz naprawę uszkodzeń nawierzchni polegającą na uzupełnieniu kruszywem - dostarczonym przez Zamawiającego (pospółką,) uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków wybojów, kolein, osiadań, likwidacja zastoisk wody przy poboczu drogi. 2. zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej przez wałowanie z użyciem walca wibracyjnego. Rozliczenie będzie następowało na podstawie cen zaoferowanych w formularzu ofertowym. Jeżeli w trakcie profilowania dróg zostaną wyciągnięte na drogę kamienie należy je usunąć z jezdni i złożyć w miejscu nie utrudniającym ruch (na poboczu przy granicy pasa drogowego), należy zwrócić szczególna uwagę na odpowiednie wyprofilowanie połączenia dróg utwardzonych z drogami gruntowymi (gdy zajdzie potrzeba roboty wykonać ręcznie), w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na urządzenia obce znajdujące się w pasie drogowym tj. zawory wodociągowe, pokrywy studni kanalizacji sanitarnych i deszczowych. 3. Dane wspólne. Warunki techniczne wykonania robót przedstawione są w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 7 do SIWZ. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Wykonawca, na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi z Przedstawicielem Zamawiającego. Szacunkowy zakres robót w okresie objętym zamówieniem wg poniższej tabeli: 1. Równanie dróg koparko-ładowarką 200 godzin 2. Równanie dróg równiarką 250 ton 3. Dowóz i wbudowanie żwiru. Materiał wykonawcy 1500 ton 4. Dowóz i wbudowanie gruzu kruszonego Materiał wykonawcy 1500 ton 5. Transport materiał zamawiającego w dowolny punkt gminy 40 kursów 6. Dowóz i wbudowanie mieszanki optymalnej od 0-32,5 Materiał wykonawcy 1500 ton 7. Dowóz i wbudowanie kamienia łamanego od 0-16 Materiał wykonawcy 1000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach